KOL健吾鬧Edan「做明星就唔好扮real啦」 連環狂鬧MIRROR加鏡粉

流行娛樂

廣告

MIRROR成員Edan呂爵安11月10日突然喺Threads連環發文抒發心情,長文回應MIRROR負評不斷的事,更溫馨提示粉絲即「爵屎」俾人印象唔好的問題,叫大家一齊反思吓。此舉令唔少網民都大讚Edan識管理粉絲,終於知道「粉絲行為 偶像買單」的問題。不過似乎唔係個個都認同,KOL健吾轉發EdanThreads的文章,仲鬧佢「你做明星就唔好扮real啦」!
kol 健吾
(圖片來源:ig@kengophoto)

KOL健吾大鬧Edan「你做明星就唔好扮real啦」

KOL健吾轉發Edan千字文,大鬧Edan「你做明星就唔好扮real啦」狠指唔會有信Edan真係real,除咗「爵屎」之外,又寸Edan佢咁樣講嘢係咪變咗hater。仲大Edan話一鏡到底咁樣大家傾吓計,睇吓到時點,全文火藥味十足!

kol 健吾
(圖片來源:Threads@kengophoto)

瘋狂追撃繼續鬧:邊個無受過嗰堆阿姐氣!

健吾鬧完再鬧,指呢幾年,邊個無受過嗰堆阿姐氣,疑意指mirror粉絲,大鬧紅嗰時就「有風駛盡𢃇」,而家廣告量下降就扮反省扮real,指出真正的real,就係當有人講錯嘢時,就會集體投訴人哋個page。除此之外,仲狠指跳唱表演就係三流級數,如果班fans唔周圍鬧人應該唔會咁討人厭。

kol 健吾
(圖片來源:THREDS@kengophoto)
kol 健吾 健吾瘋狂追撃,再寸埋電台dj
健吾瘋狂追撃,再寸埋電台dj(圖片來源:THREDS@kengophoto)
kol 健吾 轉發其他人,指鏡粉好惡
轉發其他人,指鏡粉好惡(圖片來源:THREDS@kengophoto)
kol 健吾 健吾相當生氣!
健吾相當生氣!(圖片來源:THREDS@kengophoto)
kol 健吾
(圖片來源:THREDS@kengophoto)
kol 健吾 前日出完千字文昨日表示自己發燒了
前日出完千字文昨日表示自己發燒了(圖片來源:IG@edanlui)

健吾被狂鬧抽Edan水搏出位 本人否認!

唔少網民對於健吾狂鬧Edan一事,都表示唔認同,仲話健吾係度抽Edan水搏出位。而事後健吾喺THREDS否認,再回應鏡粉再咁落去,真係粒星做1千分,最後都會被扣剩5分。

kol 健吾
(圖片來源:新monday留言截圖)
kol 健吾
(圖片來源:新monday留言截圖)

健吾踩MIRROR有前科MIRROR叱咤事件

MIRROR喺一月一日的在叱咤樂壇頒獎禮上成大贏家,無論團體還是個人名義,都獲得大獎,MIRROR、姜濤及Anson Lo分別獲我最喜愛歌曲、男歌手及組合大獎。頒獎禮雖已麈埃落定,但事後連日繼續成為熱話,賽果被不少網民非議,直指商台有偏幫MIRROR之嫌,不少實力人氣兼備的歌手全晚坐冷板凳。並狠批姜濤憑《鏡中鏡》奪歌曲獎第四位獻唱,以及MIRROR攞組合獎時唱《We All Are》都表現失準,但仍獲圈中藝人及資深傳媒人大讚。

kol 健吾 MIRROR 姜濤憑《鏡中鏡》獲歌曲獎第四位,雖然傷患未癒,但瞓身跪地獻唱,成為當晚焦點之一。
姜濤憑《鏡中鏡》獲歌曲獎第四位,雖然傷患未癒,但瞓身跪地獻唱,成為當晚焦點之一。(圖片來源:FB@商台903)
kol 健吾 MIRROR 盧瀚霆首奪我最愛的男歌手獎。
盧瀚霆首奪我最愛的男歌手獎。(圖片來源:ViuTV影片截圖)

健吾:跟紅頂白!

KOL健吾當時亦有回應呢件事,在社交網發文「看到一些自稱是資傳媒人的人,為了討好鏡粉而寫的Mirror baiting真的覺得這一行很難撈」,火速引起網民激烈討論大表認同,有網民留言「好多資歌手都係咁啦」,健吾即回覆:「個個痴埋去話幫年輕人,有時我都會諗,你依家好紅好多嘢撈?哈哈哈」,又再留言「跟紅頂白,我明。」不少網民畀like。

kol 健吾 MIRROR
(圖片來源:FB@健吾)
kol 健吾 MIRROR
(圖片來源:FB@健吾)

圖片來源:FB@健吾、IG@edanlui、Threads@edanlui、Threads@kengophoto