JPEX案丨2020年3大神預言命理師:林作23年破大財惹官非!

流行娛樂

廣告

JPEX案丨香港證監會發表聲明指虛擬資產交易平台JPEX無牌經營後,早前為JPEX做過宣傳、推廣等人相繼出事,最嚴重為「抽水王」林作,8月18日被捕,足足被拘留超過24小時先被保釋出返嚟。終於出返嚟的林作無晒以往「高調」作風,由後門偷偷離開,亦無再更新社交平台等。對於林作此事,有網民就翻出有命理師3年前批林作的事,發現竟然一早神預言?!
林作
(圖片來源:ig@jolamchok)

JPEX案丨命理師3年前3大神預言:林作無得撈保險破大財惹官非

對於近日林作被捕一事,有網民就發現Facebook一個命理Page曾喺2020年批中林作失業破財官非。2020年當時呢位命理師就批林作的命格,內容先帶出林作家庭環境、成長經歷,指林作2022年去到2023年林作會無得再撈保險「林作的而且確是有成功之處,不過持久力不足,亦即是信不過,和他合作好快玩完,即管看看2022年尾到2023年林作仲有冇得再做保險。」再批林作2023年時會大破財,生意做唔好之餘,仲要官非纏身「不過提醒一下林先生,2023癸卯年,會引發一次卯酉沖,這時開始母視有危險,事業,健康也衰敗。而自己也開始大破財,生意做不下去,或許條數太大,業績不夠要自己填番尐錢,甚至官司官非纏身,希望尐物業頂多貶值,未至於要變賣還債。」當時呢位命理家仲提醒林作「不要去得太盡,多陪伴媽媽」

林作 命理師2020年批林作原文
命理師2020年批林作原文(圖片來源:FB@果朗風水命理室)

JPEX案丨林作曾公開邀請 批完八字後拒絕

呢位命理師亦指出林作原來有公開邀請佢去保險團隊,跟佢搵食,當時難得有勁人邀請,命理師都非常認真考慮,就批一批林作八字,點知一批之下,就發現林作的「命」係唔可以為佢創高峰,所以命理師就拒絕咗林作,繼續做返老本行。命理師表示佢已經提晒林作,但佢都係唔信佢,搞到而家返唔到轉頭!唔少網民睇完命理師對林作的批算,都大感震驚「好擔心佢媽媽」「師傅又中」「師父好準」「好勁」原來呢位命理師之前已批過唔少明星名人,如黃曉明 Angelababy婚變、許志安鄭秀文感情出問題等。

林作
(圖片來源:FB@果朗風水命理室)
林作 林作早前視網膜脫落
林作早前視網膜脫落(圖片來源:ig@jolamchok)

JPEX案丨曾有風水師批林作10月7日行衰運

林作自己喺社交平台有出post睇風水,風水師傅稱林作10月7日前都會有突如其來的衰運,是正常的,能低調處理就低調。而另外亦提到有19個姓氏都剋住林作,包括媽媽王莉妮。神秘的風水師傅指「王、鄭、趙、鄧、廖、蔣、方、尹、仇、孔、文、毛、肇、葛、裴、甄、漢、元、爾」,並叫林作有需要的話可把他身邊的人名告之,再作批算,再強調「你10月8日開始就會行返好運」,叫他放心。

林作失業kol 風水師傅
(圖片來源:ig@jolamchok)

JPEX案丨林作:我仲信唔信風水佬好

林作神秘風水師傅身分惹好奇:我仲信唔信風水佬好 不過林作這次只貼出對話,並無公開師傅身分,令人開始討論其真身是誰。有人翻查林作Instagram,自他開中環公司以來,最活躍的師傅為七師傅,更曾有一個帖文指「師傅話我今次發啦」,不過就未知其真實身分是誰。而林作收到這個新訊息後都留言指「我仲信唔信風水師傅好」,其後再指自己為失業KOL。

林作 林作出事前仲喺IG出po,話有師傅同佢講過咗10月7日就無事
林作出事前仲喺IG出po,話有師傅同佢講過咗10月7日就無事(圖片來源:ig@jolamchok)

JPEX案丨網民:香港啲姓都俾佢講晒啦

不少網民看到林作的消息後,紛指「等睇你有報應」,但有更多人對風水師傅的評論表示「得啖笑」,指「佢講晒香港啲姓咁濟」、「要斷六親啦咁」、「原來唔關JPEX事,係阿媽個800萬出事剋住個仔」、「裕美而家到底點,仲見到佢好正常咁出美容Story,林作10小時前仲有留言」、「林作今鋪點拆真係好想知,好睇過拳賽」。

林作 林作新鋪先啱啱開張
林作新鋪開張時搵過唔少風水名人上嚟(圖片來源:ig@jolamchok)

圖片來源:ig@jolamchok、FB@果朗風水命理室