Johnny Depp官司丨Amber Heard聲明再次強調女權問題:女人無自由架啦!

流行娛樂

廣告

Johnny Depp與Amber Heard的「世紀誹謗案」終於在6月2日美國時間3點(香港凌晨3點)落幕,最後官司的勝出者由Johnny Depp奪下,2人其後分別於社交網站IG發表聲明,就連聲明的like數都係Johnny Depp比Amber Heard壓倒性多!而2人的聲明中Amber Heard繼續強調女權問題!
Johnny Depp官司 JD:多謝大家~
(圖片來源:YouTube@Law&Crime Network)
Johnny Depp官司 聽到西晒面..
(圖片來源:YouTube@Law&Crime Network)

Amber Heard聲明:感到無比失望

Johnny Depp與Amber Heard世紀官司落幕後,2人分別於IG發表聲明,Amber Heard的聲明中表示自己對於審判的結果真係無比失望,佢指出自己已經拎出堆積如山的證據去指證Johnny Depp的問題,但仍然被認為係指證不足,抵擋唔到前夫Johnny Depp的勢力、影響力。而且相信Johnny Depp的成功只係因為令到陪審團忽視最關鍵的問題「言論自由」!

Johnny Depp官司 Amber Heard的聲明,明顯無咩like同留言支持
Amber Heard的聲明,明顯無咩like同留言支持(圖片來源:ig@amberheard)

Amber Heard再次強調女權問題!

Amber Heard從發生與Johnny Depp的問題開始就一直強調女權、人權自由等。今次聲明中,Amber Heard同樣唔會放過,佢指出今次的審判的結果基本上等同於對所有女性的一個挫折,時代根本並沒有進步,當女性發表聲明、言論時,仍然是有機會被人公開金,今次的審判係推翻了認真對待暴力問題的女性。暗示住男、女平等,以及女權係呢個時代的問題。聲明中Amber Heard仲有強調言論自由的問題,認為呢樣嘢令佢更難過,自己失去作為美國人應有的言論自由,並唔可以自由地發表自己的想法。

Johnny Depp官司
(圖片來源:IG@amberheard)

Johnny Depp聲明:我重生了!

Johnny Depp聲明中相對表現愉快的心情,多謝相信同支持佢的人,自己終於平反自己呢6年嚟的冤屈,亦指出當初打呢埸官司係經過深思熟慮,無論結果如何只係想揭開真相,同時鼓勵有相同經歷的男女。單單睇聲明like數,Johnny Depp的聲明獲得過千萬的like以及超多人留言支持。

Johnny Depp官司 Johnny Depp的聲明
Johnny Depp的聲明(圖片來源:ig@johnnydepp)
Johnny Depp官司 Johnny Depp的聲明
Johnny Depp的聲明(圖片來源:ig@johnnydepp)

圖片來源:IG@amberheard, ig@johnnydepp, YouTube@Law&Crime Network