JFFT公關災難事件|成員雞翼YouTube頻道直播怒轟Fans

流行娛樂

廣告

YouTube頻道JFFT在近日都成為了城中熱話,四大成員雞翼、床哥、良少、米爺都成為了眾人熱捧的對象。一些潮語例如「Firm」、「零尊」等等都是來自他們的頻道。不過近日他們則爆出公關災難。

JFFT現公關災難 成員雞翼YouTube頻道直播怒轟Fans

YouTube頻道JFFT近日都成為了一眾年輕人熱捧的Channel,雖然該頻道已經經營了一段時間,不過近日因為同另一個大勢頻道「試當真」大搞聯乘,令到其名氣都得以上升許多。另外四子的Live亦十分吸引觀眾收看。

JFFT
(圖片來源:IG@jfft_justforfun)
JFFT
(圖片來源:IG@jfft_justforfun)

Fans呻被拒影相

不過成員之一的雞翼近日在開live接call時卻出現公關災難。一名Fans打上節目當中,指雞翼在《Tone Music》音樂會上無視Fans的合照要求,對其直言:「我唔係個個都影」。之後雞翼立即爆晒粗反駁:「我X有講過呢句嘢啊!收X皮啦!」,指Fans屈佢。然後Fans又指雞翼一見到有女,就立即企埋去合照。雞翼則反駁指:「人哋揸X晒機,我企一企咋!」,指出自己非「揀人影」。

JFFT
(圖片來源:YouTube@JFFLive)
JFFT
(圖片來源:YouTube@JFFLive)

雞翼發火:你係邊X度!

之後雞翼開始真嬲,直接問Fans:「你依家係邊X度!我即刻過嚟同你影返」,然後Fans一直話沒有老屈佢,但雞翼不聽解釋,只是一直重覆:「你係邊X度!」,以及:「我一定冇咁講過」。在整個過程都沒有選擇道歉,有網民直言:「選擇性同fans影相都唔係咩大問題,但屈個觀眾而又唔道歉就有啲過咗。」。

JFFT
(圖片來源:IG@chickenwingli)

雞翼知錯 神招化解公關災難

事後公關災難越發越大,JFFT四子決定舉行「拆彈大會」,昨日(10月5日)舉行Live去指出該事件的確有影響,而雞翼都直指自己行為「過火」,四子更是即晚舉行「出走直播」,懲罰雞翼唔同人影相之事,所以決定在街上與100人合照,最後第100個便是當初被拒絕的Fans。網民都大讚今次JFFT的化解手法有料,又指比起其他YouTuber在遇上公關災難時,什麼都不做更好。

JFFT
(圖片來源:YouTube@JFFLive)
JFFT
(圖片來源:YouTube@JFFLive)

睇睇翼Sir點化解!

JFFT公關災難事件?

不過成員之一的雞翼近日在開live接call時卻出現公關災難。一名Fans打上節目當中,指雞翼在《Tone Music》音樂會上…詳情請看

JFFT如何化解?

事後公關災難越發越大,JFFT四子決定舉行「拆彈大會」,即晚舉行「出走直播」,懲罰雞翼…詳情請看

圖片來源:YouTube@JFFLive,IG圖片