受惡評騷擾IU怒告 「噁心」網友遭重判

流行娛樂

廣告

韓國人氣歌手IU(李知恩)嘅經理人公司「EDAM娛樂」於21日發表聲明,公開涉事「散播惡意言論」網友提告結果,該網友因為長期發布惡意留言抹黑IU(李知恩),現已承認罪刑被捕,需判處8個月監禁,2年緩刑,社區服務同參加性暴力防治講座。
「國民妹妹」IU出道多年,外型唔止甜美、更加有一副好歌喉
「國民妹妹」IU出道多年,外型唔止甜美、更加有一副好歌喉(圖片來源:IG@dlwlrma)

肇事者長期散佈惡意言論

「國民妹妹」IU出道多年,外型唔單止甜美、更加有一副好歌喉,無論喺韓國定海外都擁有大量嘅粉絲,但連一直無負面新聞嘅IU都無辦法避免網友嘅攻擊同惡意言論。EDAM娛樂發出公告表示網路上對IU嘅人身攻擊言論,無論係惡意誹謗定係散播謠言,或甚至侵害私生活等毀損名譽嘅行為,公司都會以法律途徑保護藝人。所以公司喺2019年開始積極蒐集網友對IU過度嘅侮辱言論同人身攻擊留言同發文,並向肇事者提告,而對方亦都已經承認所有罪行。

IU 經理人公司「EDAM娛樂」於21日發表聲明,公開涉事「散播惡意言論」網友嘅提告結果
經理人公司「EDAM娛樂」於21日發表聲明,公開涉事「散播惡意言論」網友嘅提告結果(圖片來源:[email protected]

「惡言」網友遭重判

法院認為由於該名留言者多次並長期喺網上發布不當言論,以侮辱罪同名譽毀損等罪名判處,如日後再犯將再加重罪刑。事件曝光後,好多網友都紛紛贊同公司做法,但都有唔少網民表示因留言就被判咁重嘅刑罰而感到驚訝,表示:「到底寫了什麼要被判刑8個月?」、「性暴力防治講座?是寫了多少性騷擾言論」、「我偶像也算積極訴諸法律行動的,但我也是第一次看到這種結果,到底是寫了多誇張的惡評」令網民不禁懷疑肇事者係寫咗幾多人身攻擊同惡意言論。

IU
(圖片來源:IG@dlwlrma)

關鍵詞
IU網民
圖片來源:IG@dlwlrma, [email protected]