HIFIVE新女娜仔上場搶卡姐鏡、疑泳衣走位片流出(有片+多圖)

流行娛樂

廣告

YouTube頻道「HIFIVE」最近一條抓住夏天尾巴的沙灘片,大玩沙灘競技賽。素有「HIFIVE連詩雅」之稱的Rebecca卡姐,向來是台柱。不過沙灘片當中,新女娜仔(Alvina)出場,震撼上圍火速成焦點,瞓身玩遊戲,更疑似泳衣走位,立即成為網上熱話,卡姐輸晒!
HIFIVE HIFIVE的卡姐Rebecca本身身材好好,平時都不吝嗇晒身材,不過新片中包到冚,避免同新女娜仔正面交鋒﹗
HIFIVE的卡姐Rebecca本身身材好好,平時都不吝嗇晒身材,不過新片中包到冚,避免同新女娜仔正面交鋒﹗(圖片來源:IG@becalouest)

HIFIVE卡姐避免同新女正面交鋒

HIFIVE新片沙灘運動會,主題是可能係史上最健康嘅節目,片中男女混合比賽,所玩的競技的確好健康,不過新女娜仔以三點式上陣,上圍洶湧,鏡頭都是追住佢,更有不少大特寫。卡姐長袖加瑜伽褲上陣,一副自我放棄造型,包到冚無睇頭勁失色,玩遊戲時毫不起眼,出現鏡頭前的時間不多!

HIFIVE HIFIVE一班幕前演員參加沙灘運動會,以新人娜仔左二)最唔錫身,而卡姐以瑜伽褲上場,令人好失望。
HIFIVE一班幕前演員參加沙灘運動會,以新人娜仔(左二)最唔錫身,而卡姐以瑜伽褲上場,令人好失望。(圖片來源:YouTube@HIFIVE截圖)
HIFIVE 新人娜仔Alvina自我介紹。
新人娜仔Alvina自我介紹。(圖片來源:YouTube@HIFIVE截圖)
HIFIVE 卡姐忽然錫身,避免同新人娜仔正面交鋒!
卡姐忽然錫身,避免同新人娜仔正面交鋒!(圖片來源:YouTube@HIFIVE截圖)

HIFIVE新人娜仔玩怒漢推車出事

而新女娜仔上場,三人一組玩同一遊戲「怒漢推車」,一組員以手在沙灘上爬,娜仔及另一組員在後方捉腳,如推車的動作。由於娜仔每行一步都相當有動感,出鏡時間是所有人之總和,成為全片最大焦點兼成功上位。

HIFIVE 娜仔的鏡頭明顯比其他女仔多好多!
娜仔的鏡頭明顯比其他女仔多好多!(圖片來源:YouTube@HIFIVE截圖)

新人娜仔忽然被打格疑變「露暈娜」

卡姐被新人娜仔搶鏡,好有火花,忍唔住大爆:「隔離組重女有乜用,重女大晒呀?我哋呢邊先係實力」,轉頭娜仔玩遊戲效果吸睛,被安排連玩兩次「怒漢推車」,今次爬地的叉燒戰勝心強,爬得超快,在後方負責捉腳的娜仔,如同拖狗失控被拖住前行一樣,令上圍瘋狂搖晃,一步一驚心,更疑似露暈,片中為她打格!網民即留言求無格片,反應甚為激烈。

HIFIVE 娜仔倒奶!
娜仔倒奶!(圖片來源:YouTube@HIFIVE截圖)
HIFIVE 網民指睇到好肉緊!
網民指睇到好肉緊!(圖片來源:YouTube@HIFIVE截圖)
HIFIVE 有超過十秒鏡頭,新人娜仔忽然被打格,有指泳衣走位,致露暈!
有超過十秒鏡頭,新人娜仔忽然被打格,有指泳衣走位,致露暈!(圖片來源:YouTube@HIFIVE截圖)

網民:卡姐無掟企!

網民在片下留言,又在討論區熱烈討論新人娜仔,留言「新人完全贏晒,做咗焦點」、「卡姐讓賽,不過又好似好唔抵得新人咁款」、「以為係陰影,點知官方都打格認證咗係有露,求無格片」、「留名新人娜仔多啲曝光」、「建議條片剪番得Alvina,View數一定更誇」、「Alvina一睇就知好女仔,立即Follow佢IG」、「此風必須長,搵娜仔拍多啲動感片」、「卡姐做乜收埋,本身都有料到架,自己攞嚟衰,輸晒畀新人」、「瘦底又大仲要係純港女,好難唔支持」、「新女上場第一條片就出位」等。

HIFIVE 卡姐包到冚,勁少曝光率,完全唔起眼!
卡姐包到冚,勁少曝光率,完全唔起眼!(圖片來源:YouTube@HIFIVE截圖)
HIFIVE 新人娜仔組輸咗,接受懲罰係咁跳,呢個懲罰擺明為娜仔而設!
新人娜仔組輸咗,接受懲罰係咁跳,呢個懲罰擺明為娜仔而設!(圖片來源:YouTube@HIFIVE截圖)

HIFIVE新女娜仔單身恨拍拖

HIFIVE新女娜仔Alvina,今年24歲,身高161cm,以一級榮譽的社科系畢業。自稱單身,被問到對自己身材滿唔滿意,佢答:「滿意,因為要對自己有自信」,又指最滿意自己對眼,理想對象要單眼皮,恨出pool。新片一出,IG追蹤人數已增至接近四萬,比之前增加一倍有多。

HIFIVE 新人娜仔Alvina對身材好有信心!
新人娜仔Alvina對身材好有信心!(圖片來源:IG@alvinaaaaa.t)

10萬followers卡姐IG狂晒身材

而卡姐Rebecca今年冒出,人氣大旺,今年七、八月更成為內容創作者排行榜第八位,互動率好高,在IG分享不少水著照,大晒索Body,IG追蹤人數10萬。

HIFIVE
(圖片來源:IG@becalouest)

HIFIVE新女娜仔Alvina詳情?

HIFIVE新女娜仔Alvina,今年24歲,自稱單身,理想對象要有…詳情請看

網民如何比較卡姐及新人娜仔?

網民熱烈討論新人娜仔,留言「新人完全贏晒,做咗焦點」、「卡姐…詳情請看

圖片來源:IG@becalouest、IG@alvinaaaaa.t