Gao@Collar貼床照太犯規惹熱議 隊友Ivy So嚇到遮眼:喂呀!

流行娛樂

廣告

Gao是Collar隊長,女團Collar為著MIRROR演唱會事故,久未合體現身,據知即將陸續復工。隊長阿Gao(沈巧貞)開始靜極思動,走開型格及肩負起跳舞擔當,日前忽然貼床照,令粉絲大為驚訝阿Gao轉行性感路線,在網上引起哄動,大叫太犯規太Hot!
Gao 阿Gao與隊友Candy。
阿Gao與隊友Candy。(圖片來源:IG@gagarieo)

Gao @Collar 隊友畀足面

Collar隊長阿Gao近來甚少玩社交網,對上一次已經是兩周前,昨日忽然貼出床照,相中阿Gao半身挨在床上然後回眸,穿上露腰裝及短裙,眼神嫵媚,跟過去形象截然不同﹗而相中標誌在香港半島酒店,不知是否staycation還是工作?話晒阿Gao第一次,隊友紛紛留言讚Hot及Sexy,畀足面隊長!

Gao 阿Gao貼出兩張床照,擺出S甫士,不過卻腰間唧肉,相片標記在半島酒店。
阿Gao貼出兩張床照,擺出S甫士,不過卻腰間唧肉,相片標記在半島酒店。(圖片來源:IG@gagarieo)
Gao 阿Gao甚少女性化打扮,更忽然貼床照,即引起熱討。
阿Gao甚少女性化打扮,更忽然貼床照,即引起熱討。(圖片來源:IG@gagarieo)
Gao 隊友Candy、芯駖、Ivy、Strayz的Nat、《造星》Alice等都留言。不過Ivy So似乎嚇親要遮臉大叫:喂呀!
隊友Candy、芯駖、Ivy、Strayz的Nat、《造星》Alice等都留言。不過Ivy So似乎嚇親要遮臉大叫:喂呀!(圖片來源:IG@gagarieo)
Gao Ivy So表示嚇到遮眼,唔敢睇!
Ivy So表示嚇到遮眼,唔敢睇!(圖片來源:IG@ivyysooo)

Gao腰間唧肉 休團日久失修

Gao晒床照同時引起網上熱議,有網民在討論區開帖「阿餃喺床上,大家係咪嗒得杯落?」,隨即引起大家瘋狂留言,「咪餃啦」、「我專心唔到對眼只能望住個靚景」、「手臂好壯,好有安全感」、「條腰啲肥肉唧晒出嚟」、「佢竟然素顏咁有自信?」、「唔好侮辱賓妹」、「餃唔掂喎」、「係咪做M巾代言人?無整烏糟張床?」等等。

Gao 女團Collar八女自Mirror演唱會發生大型意外後,一直未有合體﹗八女都甚少玩社交網,鮮有分享近況,據知So Ching以外七位成員將出席代言活動﹗
女團Collar八女自Mirror演唱會發生大型意外後,一直未有合體﹗八女都甚少玩社交網,鮮有分享近況,據知So Ching以外七位成員將出席代言活動﹗(圖片來源: IG@gagarieo)
Gao 休團期間,成員們曾到離島散心!
休團期間,成員們曾到離島散心!(圖片來源:IG@gagarieo)

網民:呃我唔到!林子善嚟嘅!

有更多網民留言指驚見林子善扮女人,「林子善喺床上擺出誘人姿勢」、「嘩,林子善嚟嘅﹗」、「唔好扮啦,林子善,一眼認出係你!」、「林子善過咗檔咩?」、「林子善留長頭髮」。其實阿Gao已不是第一次被人話撞樣林子善,之前Collar新歌《OFF/ON》MV中的阿Gao把頭髮染紅,被指激似林子善在電影《喜劇之王》個樣,當時「我懷疑阿Gao係林子善扮嘅」成為熱討。網民更摷出林子善同阿Gao亦曾經有過銀髮造型,連童年照拎來對照,的確十分似樣!

Gao 之前Gao在MV的造型,五官、造型以至表情,都跟林子善很相似!
之前Gao在MV的造型,五官、造型以至表情,都跟林子善很相似!(圖片來源:《喜劇之王》、《OFF/ON》MV截圖)
Gao 呢個表情很子䓀!
呢個表情很林子善!(圖片來源:IG@gagarieo)

圖片來源:IG@gagarieo、IG@ivyysooo