First Love初戀|大陸網民成地玻璃碎怒轟3大點 網民:事實嚟

流行娛樂

廣告

Netflix日劇《First Love 初戀》,單係預告已經引起唔少轟動,全因該劇用咗宇多田光經典歌曲《First Love》,簡直係80、90後的回憶殺,淨係聽首歌都要起雞皮。而《First Love 初戀》喺Netflix一上架無耐,已經上榜香港頭3位,掀返起久違的日劇潮,仲唔少男士都表示睇到要流下男兒淚!不過有大陸網民最近翻牆睇完之後就嬲嬲,怒轟劇集3大點涉辱華成份!
First Love 初戀 《First Love 初戀》喺Netflix一上架無耐,已經上榜香港頭3位
《First Love 初戀》喺Netflix一上架無耐,已經上榜香港頭3位(圖片來源:《first love》)

小粉紅怒插《First Love 》無腦製造偏見

小粉紅睇完怒轟3大點涉辱華成份,認為《First Love 》好似搞到中國人的形象好差,大大聲講嘢、無禮貌俾人感覺反感,仲大插劇情無腦,只係演員做得好加上配樂同拍攝手法令人感動。並強調自己唔係敏感,只係被人公然指責時,應該要自知,認為一部好的作品係唔應該對其他國家製造偏見,同埋抹黑。

《First Love》辱華3大點

1. 女主角大學時期係同一位中國女仔合租,跟住有一幕係講個中國女子喺上格床勁大聲講電話,令到喺下格床的女主角都非常困擾,同埋中國女子煮飯時,煮到成間屋都係煙霧瀰漫。

First Love 女主角大學時期係同一位中國女仔合租
女主角大學時期係同一位中國女仔合租(圖片來源:《First Love 初戀》)
First Love 講個中國女子喺上格床勁大聲講電話
講個中國女子喺上格床勁大聲講電話(圖片來源:《First Love 初戀》)
First Love 搞到喺下格床的女主角都非常困擾
搞到喺下格床的女主角都非常困擾(圖片來源:《First Love 初戀》)

2. 最後一集,女主角個仔鍾意的女仔喺機場排隊時遇到有幾個大媽塞住條隊,因為佢哋行李箱搞到同機場的工作人員爭執。

First Love 機場排隊時遇到有幾個大媽塞住條隊
機場排隊時遇到有幾個大媽塞住條隊(圖片來源:《First Love 初戀》)
First Love 女主角個仔鍾意的女仔都俾啲大媽搞到唔耐煩
女主角個仔鍾意的女仔都俾啲大媽搞到唔耐煩(圖片來源:《First Love 初戀》)

3. 最後2集,講到 疫症爆發,劇中一句提到「中國以外的國家受到影響」,網民認為呢句說話暗示中國好似係起源者,搞到其他國家都受影響。

First Love 原文
原文(圖片來源:小紅書@隱身小紅薯)
First Love 原文
原文(圖片來源:小紅書@隱身小紅薯)

中國人都唔撐中國人:老實說我覺得很真實

小粉紅言論一出,引起唔少熱議,不過今次就唔係個個出聲要罷睇,反而認為評論者真係太敏感,而且錯重點叫小粉紅唔好再翻牆「老實說我覺得很真實,惡意倒是沒看出來」「是不友好,但是很真實,我學習工作生活在日本10年了,我們國人的印象真的是這樣」「到底是有多玻璃心才會這麼敏感」「別翻牆,以後就看到不惡意了」

First Love 初戀
(圖片來源:《first love》)

近日Netflix實行了什麼新政策?

首先,Netflix推出了新月費計劃,但卻引起了大眾網民的謾罵。之後,Netflix 再推出一項新的「個人帳户轉移」(Profile Transfer)功能,相信是為了打擊家庭共享帳號而舖路。

Netflix 有什麼劇集推薦?

我地為大家搜羅一系列Netflix劇集推薦,包括韓劇推薦netflix推薦等等。

圖片來源:《first love》、小紅書@隱身小紅薯