EXID Hani承認交往大10歲男醫生 秘戀2年

流行娛樂

廣告

南韓人氣女星Hani喺29日被一間媒體曝光同型男醫生秘戀2年,對於記者嘅詢問,Hani透過經紀公司大方承認戀情,並表示正在同精神科醫生梁在雄(音譯,Yang Jae Woong)穩定交往中,希望大家可以溫暖看待兩人感情。
南韓人氣女星Hani喺29日被一間媒體曝光同型男醫生秘戀2年,對於記者嘅詢問,Hani透過經紀公司大方承認戀情,並表示正在同精神科醫生梁在雄音譯,Yang Jae Woong)穩定交往中。
南韓人氣女星Hani喺29日被一間媒體曝光同型男醫生秘戀2年,對於記者嘅詢問,Hani透過經紀公司大方承認戀情,並表示正在同精神科醫生梁在雄(音譯,Yang Jae Woong)穩定交往中。(圖片來源:IG@ahnanihh)

男友算半個圈內人

Hani所屬嘅女團EXID團體目前正處於單飛不解散嘅狀態,近年佢多數喺戲劇圈發展,外貌亮麗嘅佢過去曾與JYJ金俊秀有一段情,不過被媒體曝光後兩人好快就分手。直至最近被韓媒爆出Hani戀上大10歲嘅精神科醫生梁在雄,而男方因為經常喺電視節目上出現,所以南韓民眾都頗為熟悉,算係半個圈內人。

Hani 梁在雄醫生因為經常喺電視節目上出現,所以南韓民眾都頗為熟悉,算係半個圈內人。
梁在雄醫生因為經常喺電視節目上出現,所以南韓民眾都頗為熟悉,算係半個圈內人。(圖片來源:IG@jw0601)
Hani
(圖片來源:IG@jw0601)

穩定交往兩年

Hani同男友梁在雄已經一齊咗2年,就算雙方差距10歲,目前都仍然甜蜜地熱戀中。戀情曝光後Hani透過所屬經紀公司SUBLIME娛樂大方承認戀情:「Hani與梁在雄先生正好好地交往中。如果能以溫暖的視線支持,我們會很感激。」

戀情曝光後Hani透過所屬經紀公司SUBLIME娛樂大方承認戀情。
戀情曝光後Hani透過所屬經紀公司SUBLIME娛樂大方承認戀情。(圖片來源:IG@ahnanihh)

關鍵詞
Hani拍拖
圖片來源:IG@ahnanihh, IG@jw0601