知我乜料喇!ERROR獲封「香港另類宇宙天團」! 盤點4大人氣爆發原因

流行娛樂

廣告

ViuTV搞笑組合ERROR拍攝的《ERROR自肥企画》》近日熱播,每集出街都笑爆咀,令人晚晚期待下一集節目。另外,ViuTV網站內的「最多人睇」的s頭5位,分別是《ERROR自肥企画》、《全民造星》、《花姐ERROR遊》、《花姐ERROR遊2》和《ERROR自救TV》,相當巴閉,究竟點解ERROR咁成功?不如一齊睇睇ERROR爆人氣4大原因!

撰文:Lmc丨圖片:ViuTV、ERROR@IG丨編輯:海月

原因1冇偶像包袱

ERROR四子是《全民造星》第一輯參加者,肥仔更入到最後十強。雖然《全民造星》是選偶像,但四子組合成ERROR後,完全沒有偶像包袱,193更曾表示自己騎呢方面相當不錯。另外,《ERROR遊》系列中,四人都拋開偶像包袱,有時更會爆粗,流露真性情,十分難得。

ERROR四子是《全民造星》第一輯參加者
ERROR四子是《全民造星》第一輯參加者

原因2: ERROR無底線拍節目挑戰極限

有睇開《ERROR遊》的朋友都一定知道,Mike導總會設計癡線Item,食蟲、食屎、裸露、挑戰極限樣樣有。幕後又會明知ERROR的恐懼而刻意設計項目,成員也硬著頭皮參加,常常玩到喊玩到嘔。

ERROR無底線拍節目挑戰極限
ERROR無底線拍節目挑戰極限

原因3:夠真夠放

ERROR最吸引人的地方,一定是Sell Real,沒有一點假惺惺,嬲就嬲,驚就驚。而成員193更常常扮女人,非常夠放。肥仔也不介意露出的肥肉。ERROR更在一廣告中,當眾撕腳死皮,非常好笑。

成員193更常常扮女人
成員193更常常扮女人
ERROR更在一廣告中,當眾撕腳死皮
ERROR更在一廣告中,當眾撕腳死皮

原因4香港好耐冇搞笑組合

2018年社會環境氣氛令大家增添壓力,加上2019年爆疫情,ERROR每次出場都令大家笑得開懷,忘記日常生活壓力。加上香港很耐沒有搞笑組合,非常入屋的ERROR當然受大家歡迎。

RROR每次出場都令大家笑得開懷
RROR每次出場都令大家笑得開懷