ERROR新成員正式現身?! 今次連Yes卡都出埋!但有粉絲竟然罷買

流行娛樂

廣告

《ERROR自肥企画》 自播出以來一直受歡迎,一眾網友除了喜歡ERROR,也相愛喜愛「無制限ot編集団」一班幕後。節目完結後,網友再重溫格仔Mike導的前作,非常支持。近日ERROR與Mike導更出Yes Card,立即睇睇詳情!

撰文:Lmc丨圖片:ViuTV、Mike@IG、Tsz Ching@Facebook、Wai Yee Lui@Facebook丨編輯:海月

ERROR與Mike導出Yes Card 十足新成員

ERROR人氣爆登,Mike導也吸引到一班粉絲,他的Fans自稱做「格仔餅」,相當搞笑。另外,ERROR與Mike導出Yes Card,站在中間的Mike導十足新成員。網友貼出圖片提到:「相信吸引力法則,抽左$10就中喇,而家yes card成$2張,好貴。」另一網友回覆提到:「我買左成盒,痴左線!」一眾粉絲非常支持他們。

站在中間的Mike導十足新成員
站在中間的Mike導十足新成員(圖片來源:ViuTV、Mike@IG、Tsz Ching@Facebook、Wai Yee Lui@Facebook)
另一網友回覆提到:「我買左成盒,痴左線!」
另一網友回覆提到:「我買左成盒,痴左線!」(圖片來源:ViuTV、Mike@IG、Tsz Ching@Facebook、Wai Yee Lui@Facebook)

有粉絲罷買:冇版權架

不過有粉絲提到因為沒版權,所以不會買。又有人提到:「如果係老翻佢哋 official account 就唔會 tag 同 @ 返佢哋本人啦,自首咩…」但由於大老闊魯庭暉也出post,所以可能有人FF ViuTV介意。

Mike導晒相派福利

早前趕節目出街的Mike導每日早上起5點才回家休息,現在終於可以放假休息。而他也得閒開post貼圖晒背肌,繼續派福利給fans。保錡搞笑留言:「導演,食完lunch等左5個鐘,仲未到我坐嘅。」

早前趕節目出街的Mike導每日早上起5點才回家休息
早前趕節目出街的Mike導每日早上起5點才回家休息(圖片來源:ViuTV、Mike@IG、Tsz Ching@Facebook、Wai Yee Lui@Facebook)

今年ViuTV隨時達到收支平衡甚至賺錢

電訊盈科(008)旗下ViuTV成功捧紅組合MIRROR及ERROR,而成員又多廣告,節目又受歡迎,今年ViuTV隨時達到收支平衡甚至賺錢。TVB廣告收入在2019年跌幅已達21.7%,ViuTV就反升11%,至去年兩間公司廣告比例差距已收窄到1比3.25。

關鍵詞
ErrorYes卡