Elon Musk收購Twitter 拎洗手盤闖入總部:一切都出於愛!

流行娛樂

廣告

全球首富Elon Musk向來敢言大膽,行為古怪,早前4月初時已放言收購Twitter,後來又指要放棄交易,不斷彈出又彈入,令人捉摸不透。昨日(27日)Elon Musk終於完成了對Twitter的收購,仲拎洗手盤闖入總部?!
elon musk 馬斯克
(圖片來源:New York Post Twitter)

Elon Musk以440億美元收購Twitter

Elon Musk自放言要收購Twitter後,不斷彈出彈入,後來被法院強制規定佢需要於28日前完全收購程序,Elon Musk先於昨日(27日)以440億美元收購Twitter,仲於Twitter上放上一條拎住洗手盤闖入總部影片,大玩食字「Entering Twitter HQ – let that sink in!」然後仲將個人簡介改成「Twitter老闆」。

首個行動係炒晒啲高層?!

完成收購後,根據外媒的報導,Elon Musk首個行動就係炒咗Twitter CEO同埋CFO,Parag Agrawal、Ned Segal、Vijaya Gadde、Sean Edgett!Elon Musk曾經講過Twitter的高層喺垃圾帳號數量上誤導過佢!

收購Twitter係為咗未來的文明?!

Elon Musk指佢收購Twitter係為咗人類未來的文明,指Twitter的美妙之處就係佢賦予公民新聞的權力,所有人都可以喺無偏見的情況下傳播新聞,擁有言論自由,佢原意並唔係為咗賺錢。

打造「美國版微信」陰謀論即起!

雖然Elon Musk講就講到好好聽,不過有唔少陰謀論即傳出,其實Elon Musk係想打造一個「美國版微信」!Elon Musk曾經於10月5日Twitter 寫上「Buying Twitter is an accelerant to creating X, the everything app」而everything app即係一啲多功能的手機app,而中國的微信正正就係「everything app」,因為微信除咗通訊之外,繳費支付、睇新聞、證件、信用卡等多方面的用途,內地基本上所有人都離唔開微信的使用。Elon Musk亦多次讚揚過微信,指非常實用,對生活好大的幫助,不過有唔少陰謀論就指,如果打造成功,當Twitter如此普及以及侵佔生活,就如其實都想擁有埋如同微信嗰種「監測性」功能!

elon musk 魔戒:力量之戒 內地網紅撞臉馬斯克 馬一龍
(圖片來源:twitter@elonmusk)

圖片來源:twitter@elonmusk、New York Post Twitter