Elon Musk「無聊公司」4大無聊發明 秒速售罄!

流行娛樂

廣告

全球首富Elon Musk向來敢言大膽,行為古怪。早前透過旗下 The Boring Company推出首款香水「Burnt Hair」,叫啲人幫手買咗佢之後佢就可以收購Twitter。Elon Musk雖然經常彈出彈入,但果然係找數真漢子,27日時以440億美元成功購入Twitter。一文睇晒Elon Musk 4大癲佬產品!
Elon Musk
(圖片來源:twitter@Elon Musk)

Elon Musk推出首款香水-「燒濃頭髮味」

Elon Musk早前透過旗下 The Boring Company推出首款香水「Burnt Hair」,佢形容呢款香水係難以用特定既香味形,係一種「地球上最正的味道」,就算係人生人海的地方,都可以令你脫穎而出!而據聞味道就似「燒濃咗頭髮的味道」,其設計原因就係想有一種「令人厭惡的慾望本質」,售價為100美元,可以用狗狗幣支付。Elon Musk喺Twitter叫大家幫手買,買完佢就可以買Twitter,仲將自己Twitter 個人介紹改為香水銷售員「Perfume Salesman」。而短短幾個鐘賣咗2萬樽,幾日後就已經被一掃而空,2023年初開始發貨。果真,香水賣完,Elon Musk找數真漢子,27日真係買咗Twitter。

The Boring Company多數人都會稱佢為「無聊公司」,呢間公司係Elon Musk 2016時創建,主要係從事美國基礎設施以及隧道建設。除此之外,「無聊公司」仲幫Elon Musk 真係賣過唔少「無聊」的產品,香水「Burnt Hair」就係其一。

Elon Musk
(圖片來源:twitter@boringcompany)

打喪屍時的「火焰噴射器」

2018年時為面對喪屍世界末日時推出一款價格500美元的火焰噴射器,設計順手輕便,當遇到喪屍時,方便好使,The Boring Company仲為此搞過一個火焰噴射器派對!不過推出第2年,因為美國某啲洲將火焰噴射器列為e級重罪,呢款產品亦因此下架。

飲得太多Tequila的「Teslaquilla」

Elon Musk喺2020年時賣一支閃電形的Tequila「Teslaquilla」,250美金一支。設計原理是2018愚人節時,Elon Musk因飲太多Tequila而醉倒喺Model3的相,然後就好認真用咗2年時間設計呢款酒,推出後又即被秒掃晒!

Elon Musk
(圖片來源:Teslaquilla官網截圖)

「做空短褲」short shorts

Elon Musk喺2020年Tesla股票衝破1200美元時,仲賣過一條叫「short shorts」短褲,姐係「做空短褲」,設計原念係為咗寸嗰啲股票做空的金融大鱷。售價為69.420美元,售價仲有特別意思,420是美國大麻代號,佢仲因此搞到Tesla大跌,然後69就係69的意思。

Elon Musk
(圖片來源:Tesla官網截圖)

圖片來源:twitter@boringcompany、twitter@Elon Musk、Tesla官網截圖、Teslaquilla官網截圖、