DJ女神樂宜長髮造型好清純好 下半身「呢樣嘢」消失!

流行娛樂

廣告

31歲的人氣「DJ女神」樂宜不時都會於IG發放福利,早前聖誕化身聖誕精靈引死人,最近又以長髮造型示人,清純感大增!不過就被眼利網民發現下身有樣嘢消失了!

樂宜長髮look好清純

樂宜連發多張長髮泳衣靚相,表示:「姐要變回長髮了」,一眼就睇到樂宜轉了長髮多了幾分清純成熟感覺,而螢光粉的水著亦非常養眼!對於呢個新look,網民紛紛留言:「一齊去駁髪」、「長髮更正」、「短頭髮好睇啲」。

dj女神 樂宜 樂宜連發多張長髮泳衣靚相,表示:「姐要變回長髮了」,一眼就睇到樂宜轉了長髮多了幾分清純成熟感覺
樂宜連發多張長髮泳衣靚相,表示:「姐要變回長髮了」,一眼就睇到樂宜轉了長髮多了幾分清純成熟感覺(圖片來源:IG@lok_lokyii)
dj女神 樂宜 對於呢個新look,網民紛紛留言:「一齊去駁髪」、「長髮更正」、「短頭髮好睇啲」。
對於呢個新look,網民紛紛留言:「一齊去駁髪」、「長髮更正」、「短頭髮好睇啲」。(圖片來源:IG@lok_lokyii)

網民發現樂宜下身「有樣嘢」消失!

另一方面,有眼利網民發現樂宜下身「有樣嘢」消失,「紋身去曬邊度?遮咗?」、「大脾D公仔呢?」。從之前樂宜福利照可見,雙手同雙腿的紋身非常搶鏡,可能今次係刻意遮住紋身。不過,亦有網民補充之前樂宜在3月晒水著時,都有試過遮紋身,唔知大家鍾意邊一個look多啲呢?

dj女神 樂宜 另一方面,有眼利網民發現樂宜下身「有樣嘢」消失,「紋身去曬邊度?遮咗?」、「大脾D公仔呢?」。
另一方面,有眼利網民發現樂宜下身「有樣嘢」消失,「紋身去曬邊度?遮咗?」、「大脾D公仔呢?」。(圖片來源:IG@lok_lokyii)
dj女神 樂宜 從之前樂宜福利照可見,雙手同雙腿的紋身非常搶鏡,可能今次係刻意遮住紋身。
從之前樂宜福利照可見,雙手同雙腿的紋身非常搶鏡,可能今次係刻意遮住紋身。(圖片來源:IG@lok_lokyii)
dj女神 樂宜
(圖片來源:IG@lok_lokyii)
dj女神 樂宜
(圖片來源:IG@lok_lokyii)
dj女神 樂宜 不過,亦有網民補充之前樂宜在3月晒水著時,都有試過遮紋身,唔知大家鍾意邊一個look多啲呢?
不過,亦有網民補充之前樂宜在3月晒水著時,都有試過遮紋身,唔知大家鍾意邊一個look多啲呢?(圖片來源:IG@lok_lokyii)

圖片來源:IG@lok_lokyii資料或影片來源:原文刊於東方新地