Coffee聽盡侮辱說話 的士司機當面一句話令林芊妤被老公臭罵:你點保護個仔?!

流行娛樂

廣告

Coffee林芊妤曾因「殘廁Gathering事件」與無綫解約,陷入谷底,事隔多年,今日再次在陳敏之YouTube頻道上重提,一切事情都已經過去,還講出有次她與老公搭的士的經過,但司機認唔出Coffee,竟誇口「嗰時唔知見佢(Coffee)瞓過幾多男人!」Coffee一直都啞忍,返到屋企竟被老公臭罵一頓。

 

撰文:東方新地 圖片:陳敏之YouTube頻道、Coffee IG|編輯:20|原文刊於:東方新地

Coffee坦言瑜伽救了自己

Coffee林芊妤離開無綫後向外闖,殺出新血路成為瑜伽老師,亦因為拍攝瑜伽教學片段成為「百萬YouTuber」,搖身一變成為爆紅KOL,很多人都說是當年的「殘廁Gathering事件」令她重生,Coffee為陳敏之的YouTube頻道拍片接受訪問,表示其實是「瑜伽」救了自己。

Coffee
Coffee近年在網絡界聲名大噪,成就更勝在無綫的日子,雖然外界認為Coffee是因「Gathering事件」而被無綫「解僱」後發奮殺出血路,但Coffee並不認同。(圖片來源:陳敏之YouTube頻道)
在人生最低潮時,Coffee曾想過輕生。(圖片來源:陳敏之YouTube頻道)
在人生最低潮時,Coffee曾想過輕生。(圖片來源:陳敏之YouTube頻道)

Coffee聽盡侮辱說話

Coffee表面上轉型成功有不少支持者,但她亦受到不少抨擊,她在節目上說自從2014年發生了「Gathering事件」,至今仍然會被Haters攻擊,出言侮辱,甚至以「妓女」去形容自己。對冷言冷語她早已習慣,Coffee說以前無綫會叫藝人無論發生咩事都唔好出聲,以前她會照做,不過現在極度反對這句說話。

Coffee
Coffee幾難聽的說話都聽過,由於過去在無綫受到的教育,往往選擇沉默,不作回應,現在她有自己的社交媒體,可以幫自己發聲。(圖片來源:陳敏之YouTube頻道)
Coffee
Coffee說:「我哋以前舊公司,不論你係高定低嘅人,公司都係會同你講一句發生咩事你都唔好出聲,你唔出聲就得㗎喇,咁就過㗎喇,我依家係極度唔贊成呢句說話。」(圖片來源:陳敏之YouTube頻道)

的士司機一句說話令Coffee捱鬧

Coffee曾經因為沉默啞忍,面對委屈依然選擇硬食:「有一次我同老公搭的士,個司機認唔到我,我戴住口罩,佢就講:『咪好似嗰個Coffee咁囉,你睇嗰時,一件咁嘅事,依家紅到咁喇,嗰時我唔知見過佢瞓幾多男人!』我心諗,真係咩都可以講得出㗎喎……落車後我老公問我點解唔反駁佢,我話算啦,佢都唔係邊個,唔通同佢嗌交咩?咁我真係冇吖嘛,佢邊度睇到我同男人瞓呢?結果返到屋企老公就臭罵咗我一頓,因為佢好嬲,佢話點解你唔保護自己呢?點解唔為自己企出嚟,但我習慣以前發生嗰件事都係唔出聲由佢過咗去就算。咁佢個重點就話,咁你點保護你個仔?當你個仔喺度讀書嘅時候佢都會面對呢啲人,你係咪要佢同你同一樣嘅方法去對人?」

(圖片來源:)
Coffee曾被的士司機誣衊,她指當時老公只知對方在講她,未load到內容,到落車後了解清楚,老公即發嬲。(圖片來源:陳敏之YouTube頻道)
(圖片來源:)
Coffee高EQ啞忍冇即場反駁個的士司機,反被老公鬧。(圖片來源:陳敏之YouTuve頻道)

自爆曾被男友家暴

Coffee自小受到父親影響,「打者愛也」的思想根深蒂固,節目上她自爆一句「以前啲男朋友想打我就打我」,其後她接受訪問時承認被男友打的事真實存在,不過是在入行前,因為初戀乜都唔識,男友管得她好嚴,是個控制狂,有時她與朋友打籃球,男友有懷疑就打她,動手後又會下跪喊晒,解釋因為太緊張Coffee才會出手,當時Coffee父親都話男友因為太愛她緊張她,所以Coffee逆來順受,到長大後才知不能接受。

Coffee婚姻事業兩得意,Coffee老公翟志榮對於老婆受到的委屈,非常心痛,認為她不應該繼續啞忍。(圖片來源:Coffee IG)
Coffee婚姻事業兩得意,Coffee老公翟志榮對於老婆受到的委屈,非常心痛,認為她不應該繼續啞忍。(圖片來源:Coffee IG)
Coffee
Coffee為了保護兒子,現時面對惡意負評仍然會選擇無視,認為他們的言語太沒營養,但若然面對被誤會,她都會主動解決,不再凡事啞忍。(圖片來源:Coffee IG)

Coffee瑜伽褲事件詳情?

Coffee近日上傳一系列去拜山的照片,而由於氣溫過高,Coffee穿著輕便的運動裝以及…詳情請看

Coffee如何出聲反擊網民?

Coffee對於一眾抨擊都忍唔住出聲反擊,她解釋當日由柴灣行到山頂凌霄閣,都係做緊運動,仲行到身水身汗,她反問網民…詳情請看