Coffee林芊妤節目自爆未有第二胎因老公房事冇驚喜?我唔係好有需要

流行娛樂

廣告

34歲的Coffee林芊妤於2018年與拍拖3年的澳洲籍馬來西亞華人翟志榮結婚後,育有一子彥彥(花名:伯伯),一家三口生活幸福美滿,經常在社交網站分享幸福美滿的家庭生活。近日Coffee上YouTube節目《絲打圍爐》做嘉賓,自爆房事方面並不美滿?!
coffee 林芊妤 Coffee林芊妤和翟志榮結婚5年,一家3口非常幸福。
Coffee林芊妤和翟志榮結婚5年,一家3口非常幸福。(圖片來源:IG@coffee89921)

Coffee林芊妤一日2個鐘Keep Fit

Coffee日前擔任《絲打圍爐》嘉賓,接受主持人楊詩敏和練美娟的訪問,她透露生B之前一日教9個鐘瑜伽,再加上周末喜歡行山跑步,生活非常健康,但自從生B之後,再加上瑜伽服生意忙碌,運動的時間少了很多:「因為冇再教瑜伽,我又唔捨得個仔,咪將事業放喺網上,所以做運動起碼少一半,但而家維持身形就一星期大約2至3日,每次1至2個鐘就足夠,已經可以keep住。」

coffee 林芊妤 身為瑜珈老師的Coffee表示自己一日用2個鐘時間Keep Fit。
身為瑜珈老師的Coffee表示自己一日用2個鐘時間Keep Fit。(圖片來源:IG@coffee89921)

Coffee林芊妤教改善收緊私處

Coffee其後被蝦頭追問如何收緊私處的肌肉,她笑言有好多學生追問過她:「通常女生問我,『有冇得可以緊啲』,因為生完仔,順產被個BB撐大咗,有時會漏尿失禁,或者跳2下就滲尿。其實你而家都做到,即係好似你有高潮,你會收縮一下呀嘛,死喇,對唔住,我係咪講太多?」她即改口說:「即係好似急尿要忍住唔畀佢屙出嚟咁!收緊收緊!」

coffee 林芊妤
(圖片來源:YouTube@ChillGOOD TV)

Coffee林芊妤自爆與老公房事「次次一樣」

練美娟再追問Coffee做瑜伽對房事是否有幫助,Coffee卻直言「次次都一樣」:「我老公都比較悶,我哋2個都比較悶,真係唔會有新奇有趣答案,每次都一樣,就算Playback都係一樣。好多人以為我好Wild(野性),但我真係唔係,我唔係扮玉女,但係我真係唔係好有性需要,我同老公都唔係好癲嗰啲。」她表示聽朋友分享做得好密,但2人卻非常之忙碌,猜測可能因為這樣遲遲未有第二胎:「嗰方面大家都悶,都係咁樣做呢件事,冇乜新奇刺激動作!我知點解我仲未有第二個,就係呢個原因,要檢討下!」

coffee 林芊妤
(圖片來源:YouTube@ChillGOOD TV)
coffee 林芊妤
(圖片來源:YouTube@ChillGOOD TV)
coffee 林芊妤 Coffee表示自己和老公都好悶。
Coffee表示自己和老公都好悶。(圖片來源:IG@coffee89921)

34歲林芊妤Fit到漏超吸睛

林芊妤最新上載到社交平台的照片中,她以比堅尼示人,趁剛立冬之際抓住秋天的尾巴,大方展示完美身材!除了線條極分明的腹肌外,林芊妤豐滿的上圍同樣搶鏡!引得網民紛紛留言大讚:「妳副身材好似未生過BB,好完美」、「你係超越自己嘅少女時期」、「你呢位媽媽會不會太正」、「癡線,腰腹啲線條靚到爆」!

coffee 林芊妤 林芊妤 比堅尼 林芊妤在社交平台騷泳裝照。
林芊妤在社交平台騷泳裝照。(圖片來源:IG@coffee89921)
coffee 林芊妤 林芊妤 比堅尼 林芊妤腹部的線條十分明顯。
林芊妤腹部的線條十分明顯。(圖片來源:IG@coffee89921)
coffee 林芊妤 林芊妤 比堅尼 林芊妤的上圍同樣超吸睛。
林芊妤的上圍同樣超吸睛。(圖片來源:IG@coffee89921)
coffee 林芊妤 林芊妤 比堅尼 完全看不出林芊妤已為人母!
完全看不出林芊妤已為人母!(圖片來源:IG@coffee89921)

34歲林芊妤大派泳裝福利 分享練出緊實蜜桃臀成果勁吸睛!

34歲的Coffee林芊妤近年成功轉型為成功瑜伽、育兒KOL,經常於社交平台上大曬好身材和愛兒的照片。近日Coffee亦於社交平台上曬出多張泳衣照,連身泳裝大曬完美蜜桃臀,令網民紛紛留言表示羨慕!

coffee 林芊妤 林芊妤 比堅尼 林芊妤 泳裝 林芊妤 蜜桃臀 Coffee有前有後,身材相當出眾!
Coffee有前有後,身材相當出眾!(圖片來源:IG@coffee89921)

Coffee林芊妤大派蜜桃臀福利誘惑

Coffee林芊妤今次大派福利,仲分享練出緊實蜜桃臀的成果,全身濕透似乎是剛剛上水,令她貼身的泳裝,蜜桃臀即時一覽無遺,Coffee還大方分享心得:

前兩天
碰到一位以前一起讀書的舊同學
在短短的聊天過程下
她說感到最驚訝的是我下身的改變
因為我以前雙腿很粗比例上也比較短
這可是真的喔

當時的臀部還很扁平又有假外胯問題
而我多年來改變的方法很簡單
拉筋加腿部肌肉訓練
而髖關節的拉筋更為重要
因為可以改善假外胯練成蜜桃臀
把整體的比例拉上去
今天YT會上載「20分鐘髖關節伸展訓練」
跟我一樣想要改善身形比例的你
可以跟着練練啦!
但記得要配合運動持之以恆!!

coffee 林芊妤 林芊妤 比堅尼 林芊妤 泳裝 林芊妤 蜜桃臀 Coffee林芊妤今次大派福利,仲分享練出緊實蜜桃臀的成果!
Coffee林芊妤今次大派福利,仲分享練出緊實蜜桃臀的成果!(圖片來源:IG@coffee89921)

網民大讚:呢件泳衣有魔法

網民紛紛大讚:「呢件泳衣有魔法,立眼望以為條腰咁幼,設計好」、「泳衣設計」、「身材勁靚」、「你嘅瑜珈衫設計真心正,出埋泳衣一定支持」,短短一日已喪吸2萬like。

coffee 林芊妤 林芊妤 比堅尼 林芊妤 泳裝 林芊妤 蜜桃臀 背影好吸引
背影好吸引(圖片來源:IG@coffee89921)
coffee 林芊妤 林芊妤 比堅尼 林芊妤 泳裝 林芊妤 蜜桃臀
(圖片來源:IG@coffee89921)

Coffee瑜伽褲事件詳情?

Coffee近日上傳一系列去拜山的照片,而由於氣溫過高,Coffee穿著輕便的運動裝以及…詳情請看

Coffee如何出聲反擊網民?

Coffee對於一眾抨擊都忍唔住出聲反擊,她解釋當日由柴灣行到山頂凌霄閣,都係做緊運動,仲行到身水身汗,她反問網民…詳情請看

撰文:東方新地圖片來源:YouTube@絲打圍爐、IG@coffee89921資料或影片來源:原文刊於東方新地