Chill Club頒獎典禮2024 ︱Collar造型被狠批不倫不類 造型師親解靈感來源!

流行娛樂

廣告

《Chill Club頒獎典禮2023》5月7日於亞博舉行,除咗當日花日多人熱討之外,每年都有唔少頒獎禮餘波,就好似ViuTV女團Collar。Collar每次出席活動的造型都令人關注,今次出席《Chill Club頒獎禮》的造型都非常突出,引起網民熱討,唔少網民都對Collar今次造型感到不滿,仲話要炒咗個STYLIST?!其後Collar個STYLIST係社交平台親解靈感來源!
collar Chill Club 頒獎典禮2023 chillclub頒獎典禮 viutv
Collar每次出席活動的造型都令人關注,今次出席《Chill Club頒獎禮》的造型都非常突出(圖片來源:ViuTV截圖)

Chill Club頒獎典禮2023 ︱將Collar打造成「壞過凱婷」?!

ViuTV女團Collar的造型經常受到關注,今次Collar出席《Chill Club頒獎禮》的造型同樣受到熱議。其STYLIST就喺佢社交平台分享今次為collar打造的造型意念同感受,內文指出今次的配搭係玩得「最燦爛」的一次,靈感疑似來自街霸女孩打造出「凱婷」的感覺「配搭玩得最燦爛的一次,一邊做一邊幻想女s是一眾街霸女孩,最終都幾「凱婷」!感謝團隊,感謝我的裁縫」

Chill Club頒獎典禮2023 ︱網民狠批肉酸、不倫不類

結果貼文一出,即引起不少迴響,有網民即頭留言狠批肉酸、不倫不類!「活係自己世界? 除咗你哋團隊以外全部人都覺得好肉酸」「x到笑,唔識styling唔該你收手啦」亦有網民喺社交網站討論「大家覺得Collar應唔應該炒咗個stylist」「不倫不類,露肉都無美感」「呢啲就係好典型女人會覺得型但男人覺得x既衣著style」「感覺好似拾荒者」「仲講緊凱婷?幾多年前」

個人照遂個睇:

Chill Club頒獎典禮2023 ︱粉絲力撐:COLLAR唔壞 Fans唔愛

不過都有粉絲力撐造型掂「感謝設計師團隊 造型好正,COLLAR唔壞 Fanss唔愛」「感謝今次嘅造型,個個都好靚呀」「所有腰位都唔易carry,但出嚟效果好好。睇得出你同幾位女士互相信任」「我覺得幾好睇」

之前collar的造型都有搵呢位STYLIST打造:

大家又點睇?!

圖片來源:ViuTV截圖、ig@danitorial