陳冠希前度Cammi 拍片力證自己全天然無P圖 網民:當人盲架?!

流行娛樂

廣告

陳冠希舊愛謝熙婷(Cammi,前名謝芷蕙),近年過成級做「小富婆」,除咗分享高調炫富生活之外,仲不時大派福利圖。不過啲福利圖就唔係個個都受落,反而只係關心Cammi變幻莫測的P圖技術,因為p到超越正常人體極限。Cammi今次似乎因為咁而拍片反擊自己係純天然!
cammi p圖 Cammi鍾意扮鬼扮馬派福利!
Cammi鍾意扮鬼扮馬派福利!(圖片來源:IG@cbbheree)
cammi p圖 Cammi曬身材係家常便飯。
Cammi曬身材係家常便飯。(圖片來源:IG@cbbheree)

Cammi被飽轟P圖好重手 即上載短片力證自己全天然

Cammi去內地旅遊,心情咁靚,自然派下福利相益街坊,點知Cammi受到網民質疑,覺得佢P圖太重手。Cammi急急腳上載短片,力證自己身材全自然,絕對沒P圖痕跡,而影片中Cammi身材確實無明顯放大縮小效果,唔知網民收唔收貨。

cammi p圖 Cammi就係呢張相出事。
Cammi就係呢張相出事。(圖片來源:IG@cbbheree)
cammi p圖 網民質疑佢P圖太重手。
網民質疑佢P圖太重手。(圖片來源:IG@cbbheree)
cammi p圖 Cammi即刻拍片力證自己無造假!
Cammi即刻拍片力證自己無造假!(圖片來源:IG@cbbheree)
cammi p圖 身材似乎幾自然!
身材似乎幾自然!(圖片來源:IG@cbbheree)
cammi p圖 Cammi咬飲管交足表情!
Cammi咬飲管交足表情!(圖片來源:IG@cbbheree)

Cammi再曬舊相證明自己大升級

Cammi隨後仲喺IG Story曬出2018年的靚相,但望落就比現時遜色唔少!見到Cammi以前嘅身材同樣就非常完美,不過近幾年Cammi身材同外貌不停升級,由小巧身形變為到三角形火辣辣身材。如果Cammi嘅近照係全天然,咁佢近幾年真係暴風式成長,變到更加惹火!

cammi p圖 Cammi不停升級,由小巧身形變到三角形火辣辣身材!
Cammi不停升級,由小巧身形變到三角形火辣辣身材!(圖片來源:IG@cbbheree)

Cammi進軍內地抖音市場 神奇P圖法炒車出晒事

Cammi謝熙婷近年進軍內地網紅市場,於內地知名社交媒體「小紅書」上開設個人帳號「Cammi熙婷」,佢不時都喺小紅書上分享自己的生活以及炫富。不過做得「中國式網紅」,P圖技巧當然唔能夠輸蝕,所以由Cammi的小紅書中都可以見到,她的樣子同身材都不時因為P圖的關係而變得「變幻莫測」,觀眾欣賞期間都捉摸唔到邊個先係Cammi的真正樣貌!

cammi p圖 Cammi
做得「中國式網紅」,P圖技巧當然唔能夠輸蝕!(圖片來源:小紅書@Cammi熙婷)
cammi p圖 Cammi
捉摸唔到邊個先係Cammi的真正樣貌。(圖片來源:小紅書@Cammi熙婷)

Cammi驚現高低胸蛇精樣 網民睇到阿媽都唔認得

觀眾欣賞期間都捉摸唔到邊個先係Cammi的真正樣貌!Cammi樣貌P到「阿媽都唔認得」咁款,極端少少可能就會變成「蛇精女」,網民睇完都話:「你有冇諗過你真實嘅樣可能會比而家呢堆P圖更好看?」,亦有人認唔出佢係Cammi,大問「係唔係EDC前度」。Cammi更試過P圖出現「鴛鴦胸」情況,胸部一高一低,網民睇完之後都大笑:「P到高低胸」、「你的胸也太好笑了吧」、「為什麼胸部感覺有點奇怪?」

cammi p圖 Cammi
Cammi試過P圖出現胸部一高一低!(圖片來源:小紅書@Cammi熙婷)
cammi p圖 Cammi
Cammi樣貌P到成個「蛇精女」。(圖片來源:小紅書@Cammi熙婷)
cammi p圖 Cammi
Cammi好難捉摸!(圖片來源:小紅書@Cammi熙婷)

Cammi舊照重溫:

2012年Cammi曾推出處女寫真集《17才の初體驗》。
2012年Cammi曾推出處女寫真集《17才の初體驗》。(圖片來源:新傳媒照片庫)
Cammi曾是𡃁模組合Fantasy成員,但卻被封為女版Nel Nel。
Cammi曾是𡃁模組合Fantasy成員,但卻被封為女版Nel Nel。(圖片來源:新傳媒照片庫)

關鍵詞
cammiP圖
撰文:東方新地圖片來源:小紅書、Instagram、新傳媒照片庫資料或影片來源:原文刊於東方新地