BLACKPINK︳Lisa新相被狂踩 狠批「無咗YG加持只是一名村姑」

流行娛樂

廣告

紅遍全球的韓國女團BLACKPINK成員是否與YG娛樂續約一事引起全球關注,更不斷傳出其成員LISA與YG 2度談判失敗,令唔少粉絲驚恐BLACKPINK將會面臨解散問題。而LISA自從傳出與YG唔續約的消息後,仲大膽參演瘋馬秀,引起不少爭議。近日LISA IG po出最新近照亦引起網民熱討,批狠LISA失去YG加持只係一名村姑?!
blackpink lisa BLACKPINK成員LISA參演瘋馬秀後引起不少爭議
BLACKPINK成員LISA參演瘋馬秀後引起不少爭議(圖片來源:ig@lalalalisa_m)

LISA出海性感相被指「夜店女」

韓國女團BLACKPINK完成世界巡迴演唱會後,成員各人似乎都休息當中,成員LISA都唔例外,po出多張周圍玩的靚相,點知就不斷受到評擊!LISA先po出一系列出海性感靚相,唔知係咪瘋馬秀的影響,惹了不少網民惡意的留言,勁多網民留下嘔吐的emoji,仲狠指LISA係「夜店女」、「A片」、「想念以前的LISA」亦有粉絲反擊出海緊係著比堅尼啦,唔通著禮服咩!

blackpink lisa
(圖片來源:ig@lalalalisa_m)
blackpink lisa lisa ig出現大量hater
lisa ig出現大量hater(圖片來源:ig@lalalalisa_m)

LISA素顏相被網民狠批:無咗YG加持只是一名村姑

LISA無視繼續出post,po出疑似素顏的生活照,再被網民狠批似村姑,更有粉絲睇唔過眼要幫LISA p圖,「怎麼變不好看了」「這是Lisa嗎?認不出來」「連自家粉絲都嫌棄」「TVB裡的菲傭」「無咗YG加持只是一名村姑」「佢個額真係要瀏海先得」「完全無星味」「本身就係菲傭底」「泰傭」「去德成返工」後來有粉絲分析LISA點解會突然po出素顏相係因為LISA係一位「戀愛腦」,指原來同LISA傳緋聞的LVMH集團三公子Frédéric Arnault曾經講過自己鍾意素顏的女人。

blackpink lisa
(圖片來源:ig@lalalalisa_m)

LISA素顏一度被狠批:化妝技術真了不起

其實LISA素顏已經唔係第一次被熱討,好耐之前LISA曾經參加韓國綜藝節目《真正的男人》體驗女兵生活,因為LISA素顏上陣被網民cap圖嘲笑「全靠濃妝在掩飾她濃濃的東南亞味。」「以前還以為長得很有異國情調,化妝技術真了不起」

blackpink lisa
(圖片來源:《真正的男人》)
blackpink lisa
(圖片來源:《真正的男人》)

LISA靚相:

BLACKPINK近期的新歌有陷抄襲風波?

有的,早前的《Pink Venom》,被一位外國音樂人拍片暗寸抄襲3首外國流行曲。而近日出的新歌Shut Down,有網民發現主打歌《Shut Down》與COLLAR的…詳情請看

Blackpink有歌被禁播嗎?

不止《Pink Venom》,原來Blackpink 《Kill This Love》都試過被KBS禁播,當時原因《Kill This Love》MV中,ROSE有一幕係…詳情請看

關鍵詞
blackpinkLISA
圖片來源:《真正的男人》、ig@lalalalisa_m