Blackpink︳內地KOL撞樣Jennie 網民:我哋都有BLACKPINK!

流行娛樂

廣告

南韓熱爆女團BLACKPINK近日全盛回歸,當中成員Jennie集聚甜美、性感及個性於一身,人氣鼎盛,獲封「人間香奈兒」,成為多個知名品牌的代言人。近日有網民發現一位內地KOL同Jennie極撞樣,無論係身型、外貌、氣質都基乎分唔清!
Jennie
(圖片來源:ig@jennierubyjane)

內地KOL撞樣Jennie 外貌、氣質都基乎分唔清

近日有網民搵到一位內地網紅的小紅書,發現佢同Jennie極似,無論係身型、外貌、氣質都基乎分唔清!呢位KOL於小紅書會教化妝以及穿搭,而且因為佢同Jennie臉型相似,所以都會教導短圓臉女生如何跟jennie學習造型,令自己更懂打扮。可能就因為咁,令佢愈來愈似jennie,甚至被網民指「分唔清本人」以為係jennie的生活照!

Jennie
(圖片來源:小紅書@可七)

睇吓有幾似:

Jennie對比圖:

重溫粉絲翻出Jennie出軌證據GD分手後瘦晒?!

近日不斷爆出BLACKPINK成員Jennie與BTS成員V的合照,由上星期開始已經係第3輪,照片仲愈來愈親密!但女方Jennie早已傳出熱戀GD權志龍,甚至已交往一年多,就被網民質疑Jennie係出軌V!

據知一開始傳出照片係由Jennie的私人IG流出,後來再傳出係Jennie的手機資料遭駭客入侵,而流出呢啲相。駭客仲指會繼續公開2人拍拖的證據,甚至會有錫錫相?!粉絲不斷推算3人的時間線,認為Jennie係出軌v,翻出原來傳出已穩定交往、「公開的秘密」的GD,今年5月時突然unfollow咗Jennie IG,認為2人之間發生情變,甚至分手!不久後就爆出疑似Jennie同V的親密照,同遊濟州島、美國約會的消息。網民更留意到V於2021年開ig時,當時除了follow BTS其他成員以外,就唯一follow了Jennie,後來引起粉絲討論後就立刻unfollow,更顯得v與Jennie關係唔簡單!

Jennie 最新被爆出的照片,更指之後會有更多照片流出,甚至是接吻的照片
最新被爆出的照片,更指之後會有更多照片流出,甚至是接吻的照片(圖片來源:twitter@gurumiharibo)

BLACKPINK近期的新歌有陷抄襲風波?

有的,早前的《Pink Venom》,被一位外國音樂人拍片暗寸抄襲3首外國流行曲。而近日出的新歌Shut Down,有網民發現主打歌《Shut Down》與COLLAR的…詳情請看

Blackpink有歌被禁播嗎?

不止《Pink Venom》,原來Blackpink 《Kill This Love》都試過被KBS禁播,當時原因《Kill This Love》MV中,ROSE有一幕係…詳情請看

圖片來源:小紅書@可七,ig@jennierubyjane、twitter@gurumiharibo