BabyJohn蔡瀚億結婚十周年神秘太太終見光 網民:靚樣有福氣

流行娛樂

廣告

BabyJohn蔡瀚億14年憑《狂舞派》獲金像獎最佳新演員,當時已是人夫身份的BabyJohn,對已婚一事從未隱瞞,不過另一半從未正式曝光。今年結婚十年,BabyJohn舉行周年派對,請來至親好友到來,才令神秘太太曝光!
BabyJohn BabyJohn憑《空肚講宵夜》入屋!
BabyJohn憑《空肚講宵夜》入屋!(圖片來源:IG@Babyjohnchoi)
BabyJohn BabyJohn經常提太太,不過太太樣貌多年來是個謎!
BabyJohn經常提太太,不過太太樣貌多年來是個謎!(圖片來源:IG@Babyjohnchoi)
BabyJohn BabyJohn從未公開太太正面相,好神秘!
BabyJohn從未公開太太正面相,好神秘!(圖片來源:IG@Babyjohnchoi)

BabyJohn慶祝錫婚開派對

BabuJohn蔡瀚億27歲時與拍拖多年、演藝學院同學Dount結婚,正值事業衝刺期,為了保護太太,一直未有讓太太曝光,出post冧太太也是鬆郁懞或小側面相,甚至得背面上鏡!BabyJohn為慶祝結婚10周年而舉行懷舊派對,穿上老西背心配合主題的BabyJohn,分享周年派對照片中,太太Dount終於正式曝光!

BabyJohn BabyJohn和太太的結婚周年大玩懷舊風!
BabyJohn和太太的結婚周年大玩懷舊風!(圖片來源:FB@BabyJohn蔡瀚億)
BabyJohn BabyJohn靚太太終於曝光!
BabyJohn靚太太終於曝光!(圖片來源:FB@BabyJohn蔡瀚億)

BabyJohn:開心與生命中好重嘅人分享喜悅

BabyJohn同時發表愛的宣言,指十年婚姻,與太太一起經歷不過風景,「如鮮花般燦爛盛放」,周年派對邀請了「與我哋同行嘅好朋友一齊分享,每一個歡樂嘅笑容,每一顆感動嘅眼淚,都代表我哋跟大家彼此嘅愛。每一位都係我哋生命中好重要嘅人。」多謝好友為二人設計的結婚蛋糕及美食!「繽紛嘅樂園遊玩過,安然沉穩嘅山水亦靜待過, 能夠繼續和您經歷每時每刻嘅風景,最重要係健康喺一齊,就滿足,錫婚幸福快樂。」

BabyJohn 《狂舞派》演員再次合體!
《狂舞派》演員再次合體!(圖片來源:FB@BabyJohn蔡瀚億)
BabyJohn BabyJohn派對中出席的圈中人只有《狂舞派》演員!
BabyJohn派對中出席的圈中人只有《狂舞派》演員!(圖片來源:FB@BabyJohn蔡瀚億)

網民:以為BabyJohn娶咗黎耀祥太太

網民祝福BabyJohn錫婚快樂外,同時留言「終於見到太太清楚靚樣」、「嘩,蔡太見光喇」。又有網民指蔡太Dount激似黎耀祥的經理人太太Julia,「嚇死,以為你娶咗黎耀祥個老婆」、「真係幾似柴九個太太」等。

BabyJohn 黎耀祥和太太Julia多年來形影不離!
黎耀祥和太太Julia多年來形影不離!(圖片來源:微博@黎耀祥)
BabyJohn 太太Julia和黎耀祥
太太Julia和黎耀祥(圖片來源:微博@黎耀祥)

《空肚講宵夜》一姐、祖堯未獲邀出席結婚派對!?

當日出席BabyJohn的周年派對,圈中人少之有少,只有《狂舞派》的演員楊樂文、顏卓靈、楊樂文、范穎兒及Tommy “Guns” Ly。有網民驚訝未見BabyJohn近年佳作《空肚講宵夜》拍檔梁祖堯和「一姐」陳俞希Hailey,「一姐喺節目成日提BabyJohn老婆,以為好friend,都無份出席派對呀?」、「竟然無一姐。」、「BabyJohn近年佳作得《宵夜》咁都唔請兩個拍檔?」等。

BabyJohn BabyJohn與梁祖堯、陳俞希主持的《空肚講宵夜》,成為ViuTV長駐節目。
BabyJohn與梁祖堯、陳俞希主持的《空肚講宵夜》,成為ViuTV長駐節目。(圖片來源:IG@Babyjohnchoi)

圖片來源:FB@BabyJohn蔡瀚億、IG@Babyjohnchoi