70歲李龍基「爺孫戀」嫩妻曬火辣浴照 網民:真愛!

流行娛樂

廣告

有TVB「御用皇帝」之稱70歲李龍基,同第二任嫩妻Chris Wong展開「爺孫戀」,曝光嫩妻只有年約30歲後,一直備受關注。而早前先孖嫩妻、一班好友慶祝其70歲大壽,曾表示怕自己先走一步,將名下7個物業全歸年約30歲現任太太Chris Wong名下,十分豪氣。而嫩妻Chris Wong經常ig po出唔少與名人打卡的照片之餘,近日仲驚爆po出一張浴照,令網民好奇照片係咪70歲李龍基所拍?!
李龍基
(圖片來源:ig@chrisart1017)

李龍基嫩妻曬浴照

近日70歲李龍基嫩妻Chris Wong於ig po出一張浴照,照片可見Chris似乎去咗酒店staycation享受人生,浸於圓型大浴缸中,露出白滑玉背同美腿,旁邊放咗一杯紅酒同香薰精油,未知照片係咪李龍基親自操刀,但此情此景都令唔少網民認為係男友/老公視角拍攝,指罕有洩蜜!

李龍基
(圖片來源:ig@chrisart1017)
李龍基 chris早前於ig的性感照,而家已經收埋晒無得睇
chris早前於ig的性感照,而家已經收埋晒無得睇(圖片來源:ig@chrisart1017)
李龍基 chris早前於ig的性感照,而家已經收埋晒無得睇
chris早前於ig的性感照,而家已經收埋晒無得睇(圖片來源:ig@chrisart1017)

網民:真愛

唔少睇網民完,高呼李龍基「老當益壯」,,認為李龍基與嫩妻Chris Wong年齡甚有差距,但都會陪嫩妻去做年輕人做嘅事!不過有網民就表示「好彩係李龍基,唔係即刻諗起某啲情節」「皇上萬歲萬歲萬萬歲」

重溫李龍基放飛機遇怪事

李龍基早前出席萬聖節活動,分享早前與太太Chris去郊外玩遙控飛機時遇到的一件奇異事件,他表示遙控飛機失控墜落,平時他不會去執,會由一些壯年的朋友代勞,但這次他帶著太太去執,執到飛機卻搵唔到出路,更一度懷疑誤闖結界。

剛於11月1日生日的李龍基,有大班好友陪住慶祝70歲大壽。
剛於11月1日生日的李龍基,有大班好友陪住慶祝70歲大壽。(圖片來源:Facebook@李龍基)
個髮型似足壽包的李龍基,與細三十幾年的內地太太Chris Wong。
個髮型似足壽包的李龍基,與細三十幾年的內地太太Chris Wong。(圖片來源:Facebook@李龍基)

最後搵朋友打救

李龍基接受TVB娛樂新聞台訪問時說:「我搵完架飛機出唔返嚟……喺個好細嘅範圍行來行去,爬山爬到筋疲力盡,冇辦法喇,絕望到想打999,都係唔好,試下打畀我個朋友睇下佢救唔救到我,原來個朋友距離我出事嘅地點好近,真係好神奇!」

李龍基重提早前放遙控飛機疑誤入結界。
李龍基重提早前放遙控飛機疑誤入結界。(圖片來源:無綫娛樂新聞台影片截圖)
李龍基合十表示託賴,最後能與太太行返出來。
李龍基合十表示託賴,最後能與太太行返出來。(圖片來源:無綫娛樂新聞台影片截圖)

心痛連累老婆

搵唔到回頭路驚惶未定,李龍基更不慎跌倒,嚇到嫩妻失魂落魄,李龍基續說:「當我朋友搵到我之後,我哋要過條溪澗,可能真係體力不支,跣一跣,個頭砰一聲撼落嚿石度,當時好恐怖,我成塊面成身都係血,撼到鼻都流血……嚇到我老婆直情跪喺度喊,我都好心噏,累到佢。」李龍基竟然冇去醫院,在遙控飛機會坐一陣抹乾啲血就算!

李龍基向鏡頭展示傷勢,不過真係疤痕都唔見一條,只見皺紋。
李龍基向鏡頭展示傷勢,不過真係疤痕都唔見一條,只見皺紋。(圖片來源:無綫娛樂新聞台影片截圖)
李龍基表示最心痛係連累老婆為佢擔驚受怕。
李龍基表示最心痛係連累老婆為佢擔驚受怕。(圖片來源:無綫娛樂新聞台影片截圖)

網民留言勁抵死

李龍基自爆與嫩妻疑誤入結界,搞到老婆當場喊,網民在社交網的留言勁有創意,有人話李龍基其實只係入咗花叢,亦有人指阿基嫂喊早咗!

李龍基自爆執飛機疑誤闖結界 仆到頭破血流 嫩妻嚇到跪地喊
(圖片來源:Facebook@無綫娛樂新聞台截圖)
李龍基自爆執飛機疑誤闖結界 仆到頭破血流 嫩妻嚇到跪地喊
(圖片來源:Facebook@無綫娛樂新聞台截圖)

關鍵詞
李龍基
圖片來源:Facebook@無綫娛樂新聞台截圖、ig@chrisart1017