70歲曾志偉私會細38年網紅 陪坐短片流出 153被p到v臉重現

流行娛樂

廣告

無綫總經理的曾志偉日前搞完70大壽,艷福無邊曾志偉喺電視城舉行生日會俾肥媽同家燕姐左右夾攻狂咀,女藝員個個又爭住咀佢,大派筵席醉足幾日。近日被爆爆私會32歲的富婆網紅,女方坐喺隔離全程陪住曾志偉講男人經,仲頭貼頭影美圖照,日理萬機的總經理,被網民大讚真係有心有力。
曾志偉 影片中的曾志偉身穿粉色衛衣,打扮好年青,完全唔似已經70歲,他的身旁有一美女坐著,二人幾乎身貼身。
影片中的曾志偉身穿粉色衛衣,打扮好年青,完全唔似已經70歲,他的身旁有一美女坐著,二人幾乎身貼身。(圖片來源:微博影片截圖)

曾志偉友人聚會有美相伴

剛「奔七」的無綫總經理曾志偉甚有異性緣,去年他出席馬來西亞模特兒黎峇菈的生日派對,被影到熱情地嘴對嘴送上香吻,事件引起網民熱議,事隔半年,曾志偉身邊再有女伴出現。近日內地社交網有一條曾志偉與友人茶聚的影片流出,他邊與男友人品茶邊談天說地,而身邊一名女子就陪足全程。

曾志偉 曾志偉心情大靚,女伴不時望住佢甜笑。
曾志偉心情大靚,女伴不時望住佢甜笑。(圖片來源:微博影片截圖)
曾志偉 曾志偉與男友人研究一條頸繩,女伴只陪笑完全沒有參與對話。
曾志偉與男友人研究一條頸繩,女伴只陪笑完全沒有參與對話。(圖片來源:微博影片截圖)

曾志偉輕鬆會友 富婆網紅剩係陪笑

從影片中可見,曾志偉身旁坐著穿一名身穿連身短裙配長靴的女子,據知她是一位富婆網紅,樣貌娟好的她年約32歲,比曾志偉的50歲親生女曾寶儀仲要細18年。這日曾志偉出席友人聚會,一邊品茶一邊聊天,曾志偉與男友談天說地表現很輕鬆,反而身邊富婆就顯得格格不入,全程只是陪住陪笑,根本融入唔到。

曾志偉 曾志偉與友人傾偈期間,女伴偶爾發吽哣,好似好悶。
曾志偉與友人傾偈期間,女伴偶爾發吽哣,好似好悶。(圖片來源:微博影片截圖)

頭貼頭合照曾志偉v面重現

富婆與曾志偉在影片中的互動不多,其後更有頭貼頭的親密合影流出,翻看該富婆的社交平台,只見她經常晒豪車和奢華生活,同身名牌和奢侈品珠寶,當然唔少得價值不菲的名牌手袋。

曾志偉 曾志偉當日的女伴被起底,原來是一名富婆網紅,二人更有頭貼頭合照流出,曾志偉個下巴被P圖P到長晒。
曾志偉當日的女伴被起底,原來是一名富婆網紅,二人更有頭貼頭合照流出,曾志偉個下巴被P圖P到長晒。(圖片來源:微博影片截圖)
曾志偉 據知富婆網紅年約32歲,生活奢華周身名牌。
據知富婆網紅年約32歲,生活奢華周身名牌。(圖片來源:微博圖片)

生日會禁來賓影相沒收工作人員手機

近年曾志偉出去交際應酬都好小心,唔想再傳出花邊身聞,就好似日前在尖沙嘴宴請二百多人的生日會,曾志偉接受訪問時表示為免生日會照片外洩,已通知二百多位來賓盡量不要在場內拍照,如果真係想影就唔好公開,只作私人珍藏,而所有工作人員更要交出手機,保密功夫做足。今次私會富婆網紅有短片及合照流出,真係老貓燒鬚!

曾志偉 日前曾志偉搞生日派對,宴請二百多位圈內好友。
日前曾志偉搞生日派對,宴請二百多位圈內好友。(圖片來源:娛樂新聞台影片截圖)
曾志偉 當晚曾志偉在場外接受傳媒訪問,表示為保私隱,生日會內嚴禁拍照。
當晚曾志偉在場外接受傳媒訪問,表示為保私隱,生日會內嚴禁拍照。(圖片來源:娛樂新聞台影片截圖)

電視城預祝生日 女藝人爭住獻吻

無綫電視總經理(節目內容營運)曾志偉就嚟70大壽,難得高層生日咁威水,大台成班姐仔小生緊係空巢而出,攜同助理總經理樂易玲突摷曾志偉,準備驚喜派對冧爆153。睇返啲相曾志偉個樣相當嗒糖,除咗有巨型壽桃蛋糕吹吓蠟燭,仲獲成班囡囡獻吻啜啜!唔好以為靚女先有得獻吻啵,今次連薛家燕同肥媽都唔執輸,左右護神啜爆曾志偉臉仔,嘴仔仲要貼到實一實,兩位加埋142歲,曾志偉向來喺娛圈出晒名份人夠nice好識做,大嬸啜面都表情交足功課,擺出一副嗒糖冧樣,笑言:「唉,嗰啲人妻又有,人媽又有,唉!」場面溫馨惹笑!

曾志偉 半百大嬸啜啜啜!
兩位大嬸啜啜啜!(圖片來源:TVB娛樂新聞台截圖)
曾志偉 志偉表情鬼馬!
志偉表情鬼馬!(圖片來源:TVB娛樂新聞台截圖)
曾志偉 成班姐仔輪住啜志偉!
成班姐仔輪住啜志偉!(圖片來源:TVB娛樂新聞台截圖)
曾志偉 女主持笑到咁,唔通想啜埋一份?
女主持笑到咁,唔通想啜埋一份?(圖片來源:TVB娛樂新聞台截圖)

曾志偉去年錫爆性感女模影片流出

去年曾志偉與一名馬來西亞性感女模慶生的視頻流出,從片中可見曾志偉在飯局中為壽星女熱唱生日歌之後,特意走向女模身旁一同吹蠟燭,隨後更親吻對方的臉頰,令女模開心不已。女模事後在社交平台上發文感謝獎門人,表示:「今年有得同獎門人一齊吹蠟燭,祝我生日快樂,今年的願望是世界和平,沒有仇恨。」影片曝光後,曾志偉亦有向傳媒回應,表示那只是禮貌上的「birthday kiss」,亦強調並不認識對方。

曾志偉 特意走向女模身旁一同吹蠟燭
曾志偉特意走向女模身旁一同吹蠟燭。(圖片來源:Facebook@Lebara 黎峇菈)
曾志偉 為女模送上香吻!
為女模送上香吻!(圖片來源:Facebook@Lebara 黎峇菈)
曾志偉 原來女模真名叫黎峇菈,26歲來自馬來西亞,擁有180cm魔鬼身形的她為NOW Models旗下的模特兒。有傳黎峇菈更是曾經擔任過多間上市公司主席富豪余錦基的契女,因此黎峇菈經常出席富豪飯局和各種富貴船P,背景一點都不簡單!
原來女模真名叫黎峇菈,26歲來自馬來西亞,擁有180cm魔鬼身形的她為NOW Models旗下的模特兒。有傳黎峇菈更是曾經擔任過多間上市公司主席富豪余錦基的契女,因此黎峇菈經常出席富豪飯局和各種富貴船P,背景一點都不簡單!(圖片來源:Facebook@Lebara 黎峇菈)

曾志偉啜爆性感女模影片詳情是?

近日曾志偉與一名性感女模慶生的視頻流出,從片中可見曾志偉在飯局中為壽星女熱唱生日歌之後,特意走向女模身旁一同吹蠟燭,隨後更上前啜爆該名女模,女模的身份背景亦立即被網民起底⋯⋯詳情請看

《獎門人》 停播了何時才會復播?

《開心無敵獎門人》早前播出最後一集就宣布暫別幕前,令不少觀眾都大為不捨,身兼總經理要職的曾志偉透露只要「將下半年節目安排好」或者睇下有機會下半年復播⋯⋯詳情請看

撰文:東方新地圖片來源:微博影片截圖、TVB娛樂新聞台截圖、Facebook@Lebara 黎峇菈資料或影片來源:原文刊於東方新地