2017香港小姐首輪面試 驚嚇程度爆燈

流行娛樂

廣告

可能成為香港小姐是很多女生的兒時夢想,飛雲今次絕對是機會來了,《2017香港小姐競選》今天在電視城進行首輪面試,今屆有一百三十一人報名,有本地薑、國產佳麗,還有外籍人士,可以說是燕瘦環肥,現場所見候選佳麗質素參差!雖然看到不少明星臉但也有部分勇氣可嘉的女生,哪位最有機會成為大熱,哪位最具冠軍相,馬上為大家盤點一下!

Text-Cherie 東方新地 Edit-Cherie Photo︰東星網、東方新地

2017港姐首輪面試 驚嚇程度爆燈

勇氣組(有可能錯手報咗名)

開頭看到驚嚇組的候選佳麗小編確實嚇倒了,我還以為係香港太太的參賽者,絕對相信她們一定係錯手報咗名,除非唔係。其實有勇氣的女生最美麗,無論結果如何,夠膽報名已經係贏咗幾條街,其實以下幾位候選佳麗絕對勇氣可嘉,總之很感謝妳們帶給觀眾歡樂。

鄉土味大媽

設計對白:『誒, 這裏不是中國好聲音嗎?』

設計對白:『怎麼沒看到那英和杰倫,你們是誰?嚇死我了!』

 

砵蘭街歌姬

網民點評:『夠晒氣勢,一睇呢個身形就知好有中氣!』

網民點評:『小姐呢度真係唔係你哋嚟嘅地方。』

撞Look小甜甜

網民點評:『空氣劉海唔夠空氣,看到我快要窒息了。』

設計對白:『我以為今日係動漫節!』

設計對白:『小甜甜版雅典娜你見過未?』

網民點評:『孕味甚濃,未坐完月唔好咁心急嚟選。』

茶樓帶位咨客

設計對白:『陳先生3位這邊請!』(該候選佳麗操國語口音)

設計對白:『喝普洱還是鐵觀音?』(該候選佳麗操國語口音)

網民點評:『睇到以下呢幾位,我只能學江華講一句,你就係太有自信喇!』

秀髮亂了的阿梅

網民點評:『地球很危險,快點回火星吧!』

女版王祖藍

網民點評:『蒼天有眼,加入TVB後就可以和失散多年的哥哥相認了。』

女版Michael Jackson

呢位叫Angelica的小姐,一出場已經瘋狂謀殺菲林!見到佢個樣貌相當人工化,個間尺鼻勁直勁長,下巴尖一尖,兩邊蘋果肌又異常豐滿,厲害!佢被在場記者問到有冇整容,Angelica就否認:「冇冇冇!」網民點評:『呢個電芯鼻實在太有可疑!只能溫馨提示天雨路滑,小心小心!』

 

紅衣女鬼

電視城驚現紅衣女鬼,紅衫紅鞋好猛啊!『霞姨,係咪臨記去錯地方?』

正面係咁樣!

M記招牌組

 

外援組

可能外國人特別熱情,所以面對鏡頭特別有自信!

 

高質組(算係)

Mix版朱千雪

當然這次也有不少高質候選佳麗參加,來自加拿大多倫多的靚女Kelly Ng,深色裙造型大方端莊,網民形容似李若彤,絕對有機會成為大熱!

呢位一襲紅裙示人、笑容甜美的小姐叫張寶欣 (Boanne),今年23歲,係上屆友誼小姐張寶兒個妹妹!Boanne同樣畢業於英國倫敦大學,兩姊妹都幾似樣!

嫩版林熹瞳

林熹瞳

闊面王敏奕

仲有其他候選佳麗

方面蔡潔

下圖為蔡潔

 

矇眼周麗淇