老公成功搵嚟「兩餸飯Ali」反擊荃灣威威?!

流行娛樂

廣告

因外貌似AK@MIRROR成員的荃灣街市豬肉切割員劉宋威(威威)近日紅爆師奶界,掀起師奶們街市搵靚仔的熱潮,再搵嚟新晉街市靚「賣魚MC」後,老公們似乎頂唔順啦,終於成功發起反擊戰搵到「兩餸飯Ali」,仲俾網民快速起底!
兩餸飯Ali
(圖片來源:lihkg討論區截圖)
兩餸飯Ali
(圖片來源:lihkg討論區截圖)

「兩餸飯Ali」反擊戰

豬肉切割員劉宋威(威威)一事紅遍香港內地,仲被內地網民大讚「香港周街都係靚仔」,背後全靠師奶們的努力。不過啲老公就慘啦,之前狂食m記後又狂食豬肉,又要陪老婆去荃灣街市朝聖,真係辛苦晒!今次終於被網民搵到「兩餸飯Ali」嚟個反擊!單睇照片確實真係同女神李佳芯 ( Ali ) 幾分相似,當時「兩餸飯Ali」正為在裝飯,留有一頭海綠色的長髮、著住緊身上衣,展現青春活力,簡直有「叛逆版Ali」的感覺!

網民迅速起底

唔少網民見到都心心眼,即刻於討論區被起底,搵到「兩餸飯Ali」的Twitter,入面除了真面目外,仲有超級性感照!不過除咗罩的「兩餸飯Ali」就似乎同李佳芯 ( Ali )唔多似啦,唔少網民話似女神DaDa多啲?

兩餸飯Ali 「兩餸飯Ali」都知道自己俾人擺咗上網
「兩餸飯Ali」都知道自己俾人擺咗上網(圖片來源:twitter@AliceTaroa)
兩餸飯Ali
(圖片來源:twitter@AliceTaroa)
兩餸飯Ali
(圖片來源:twitter@AliceTaroa)
兩餸飯Ali
(圖片來源:twitter@AliceTaroa)
兩餸飯Ali 原圖請大家去本人Twitter睇啦~
原圖請大家去本人Twitter睇啦~(圖片來源:twitter@AliceTaroa)

重溫青靚白淨「賣魚mc」

近日又有網民於討論區發起討論,指自己搵到比威威更靚仔的街市佬「海鮮仔,靚仔過豬肉威多多聲」,相片一出,即引起師奶們的熱討,相片可見與威威係截然不同的風格,相比下係「青靚白淨」,原來唔少師奶都喜歡呢種type!

兩餸飯Ali 荃灣豬肉ak
(圖片來源:fb@荃灣人)

圖片來源:fb@荃灣人,twitter@AliceTaroa,lihkg討論區截圖