193郭嘉駿@Error勁敢言!同Hater駁火4大回覆寸到盡連登仔都讚!

流行娛樂

廣告

男團Error成員193郭嘉駿向來性格爽直、敢言,早前面對hater的控訴都一一正面還擊。近日193於社交平台threads出post,指自己唔知點解一開襯都係男歌手byejack嘅嘢等,引起hater留言,點知193都一一回覆,搞到網民個個爭住排隊話要俾193鬧!
193 error
(圖片來源:ig@deniskwok193)

193 threads出post引hater 寸爆逐個覆!

男團Error成員193郭嘉駿近日於社交平台threads出post,話自己老嘢少用threads,唔知點解次次開襯都會彈出有關24歲的創作歌手Byejack(徐浩生)嘅嘢以及人生導師、智慧老人的評論等,193問係咪呢啲就係所謂的「演算法」,定係吸引力法則。點知此post一出,竟引嚟一堆hater留言,不過最精彩都係193的敢言回覆!

193 error
(圖片來源:
threads@deniskwok193)
網民1 「垃圾係睇翻啲垃圾」
193回覆 「你睇到我呢個threads就證明咗垃圾唔係睇返垃圾」
網民2

「我阿婆入左醫院 我係佢隔離播你既音樂 之後去左洗手廁 返去佢就起左身扔爛左我部iphone 6s」

193回應

「 因為你阿婆覺得你太唔生性 竟然仲係用緊部咁舊嘅電話 個喇叭咁廢根本聽唔出我啲autotune 佢掉爛你部電話都係因為想你轉用Samsung 詳情可以上我IG睇Samsung廣告」

網民3 「證明你同byejack差唔多,吸引力法則」
193回應 「點同,Byejack唔會講燒俾你」
網民4

「我聽193老師你啲歌大家最鍾意一邊燒衣一邊聽你啲歌」

193回應

「我第一首歌3年之前出,估唔到你呢3年走咗咁多親人」

一齊睇精彩回覆節錄:

一堆網民想俾人鬧:鬧我啦三爺

然後再引來一堆網民想俾193鬧「我想俾你鬧啊你可唔可以鬧我,鬧我啦鬧我啦!」「想比三爺鬧下」「33可唔可以下鬧我 好想比你鬧」不過咁樣193又會唔想鬧,就會覆「no way」

193 error 個個爭住要俾193鬧
個個爭住要俾193鬧(圖片來源:ig@deniskwok193)

連登仔大讚193:公道講句 好好笑

連登仔大讚193覆得非常精彩,仲話估唔到敢言始祖193老師終於俾佢搵到一個屬於佢嘅平台展現自己「就係鍾意睇佢串」「佢賣點不嬲都係敢言佢好清楚自己定位」「33豬呢啲真小人起碼好過嗰啲偽君子先」「又寸得幾好笑」「又幾過癮」「又高又靚仔」「193老師夠pop 好多」「公道講句 好好笑」「講真 佢同網民啲罵戰次次串到人一棟都冇,佢嘴炮都幾叻豬,應該未出道前玩開連登」「真係應該檢討下 做鍵盤戰士都輸俾人」

圖片來源:ig@deniskwok193、
threads@deniskwok193