193郭嘉駿霸氣回應網民對cafe的投訴:Cafe一向都呃錢

流行娛樂

廣告

193郭嘉駿cafe未開業到開業一直都問題多多,由裝修延遲蝕錢到開張後不斷被網民投訴呃錢、抄襲韓國知名cafe等問題。日前193於《chill club頒獎典禮》後終開腔回應,指:要平可以去食兩餸飯!一向敢言的193咁講驚唔驚得罪老婆們呀?
193
(圖片來源:ig@deniskwok193)
193表示咖啡店位於自己公司附近,所以會經常在店內打躉。
(圖片來源:IG@deniskwok193)

193回應網民投訴:「如果要平可以去食兩餸飯,嗰啲你可以企喺街邊度食」

4月才開業的193《Tanuki Coffee》問題多多,未開業租金蝕逾三十萬,開業後第三天因食物供應不足突然煞停,193都坦言自己經驗不足,超出他的預期。後來愈來愈多網民幫襯完仲投訴指名符「呃錢」,影晒相tag cafe指出該cafe賣的包唔值$98,餡料偏少又唔好味!跟住仲俾網民大起底指193抄韓國Egg Drop吐司店,就連裝修設備、食物種類都抄都足一足!面對投訴多多的網民,一向敢言的193大方於回應網民,認為有呢番投訴的網民應該少去cafe幫襯:「cafe一向都呃錢,如果你要平可以去食兩餸飯,嗰啲你可以企喺街邊度食。而佢嘅cafe有裝修有配件,呢個價錢係正常。」食物質素方面,佢都睇咗網民拍攝的圖片,有向合資的parter反映,已經改良好,就連食譜都大大更改!叫大家可以放心再次幫襯:「包你食到嘔!」唔知網民聽到193今次的回應後有無多番啲信心去幫襯?

193
(圖片來源:lihkg討論區截圖)
193
(圖片來源:lihkg討論區截圖)
193
(圖片來源:lihkg討論區截圖)
193
(圖片來源:lihkg討論區截圖)

網民反應:呃錢仲咁大聲?

似乎193的回應唔係太討好普遍網民,指:「呃錢仲咁大聲」「唔係燒俾你食咪算係咁囉」「香港人就係咁m,鍾意俾人x」「唔回應抄襲?」「但二餸平都高質過你呢」「其實有無人對呢類所謂唔扮野/敢言好反感,上一代係火雞姐」「大把水魚」「佢完美示範,一朝得志語無倫次」「我攞正牌呃錢,傳統文化黎」「而家成日開地圖炮想點」不過亦有網民支持193指佢無講錯,而且真係改善咗食物質素,係聆聽消費者需求!

193 ERROR成員郭嘉駿有創意又有生意頭腦,近日與3位中學同學合資200多萬,在紅磡區開設精品咖啡店。
(圖片來源:IG@deniskwok193 )
向來鬼馬的193昨日戴上面罩化身市民「郭先生」接受訪問,透露咖啡店未開張已白蝕了2、30萬元。
(圖片來源:新傳媒圖片庫)

圖片來源:新傳媒圖片庫, IG@deniskwok193, LIHKG討論區截圖