【ERROR】193公開擇偶條件!自爆戀事多:拍過三十幾次拖,唔啱就飛!網友:幾時飛Dee姐?

流行娛樂

廣告

ERROR成員193因敢言人氣急升,IG人數更多過人氣王姜濤,十分威水。近日193推出新歌《睡到三點》,他接受訪問時提到自己拍過30次拖,即睇睇詳情!

撰文:Lmc丨圖片:連登、193@IG、DEE姐@IG丨編輯:海月

193自爆戀事多
193自爆戀事多

193:拍過三十幾次拖,唔啱就飛

31歲的193被問到拍過幾多次拖,他提到應該有30次,不過初中後已穩定,最長的戀情有5-6年。193表示自己沒有結婚概念,開心便一齊,不夾便分開。同時,他又講到自己是十分需要新鮮感的人「唔啱就飛。」

193表示自己沒有結婚概念
193表示自己沒有結婚概念

擇偶條件:傾得埋

193提到自己沒有指定喜歡類型,最緊要是相處到傾得埋。他又自爆最矮的女友只有149CM,錫時他要坐下,相當爆笑。

193提到自己沒有指定喜歡類型
193提到自己沒有指定喜歡類型

193想買樓置業:姜濤是看半山的

另外,因廣告工作多了,收入也增加。193提到自己有首期,現時在看九龍的樓。他又笑言姜濤是看半山的樓,又可以一次過比晒錢,自己冇得同姜濤比。

。193提到自己有首期,現時在看九龍的樓
。193提到自己有首期,現時在看九龍的樓

想做男主角

出了單曲,193也想拍一些作品,更想是做男主角。他又想出多一隻歌,希望可以成為代表作,被全香港人認識。

193也想拍一些作品,更想是做男主角
193也想拍一些作品,更想是做男主角

網友:幾時飛Dee姐,條八婆雙面人

訪問出街後,網友也有不同反應,有人問193:「幾時飛Dee姐?條八婆雙面人。」,又有人留言:「又真係幾型嘅。」、「我最期待畫面出現喇,五毛每日要鬥一個viutv藝員前日鬥阿Dee,尋日鬥Edan,今日鬥193等我估吓聽日鬥邊個先。聽日應該到肥仔。」、「訪問入面有講以前中學拍散拖有三十次應該計埋幾日,一兩個星期個d條片入面有講到佢中學之後就無再拍散拖,反而穩定拍咗五六年。」、「算吧啦,佢靚仔但係個性格完全唔X得,出到街大把人想打佢。」

網友:幾時飛Dee姐
網友:幾時飛Dee姐