黯夜守護者|江嘉敏扮𡃁妹被嘲好作狀 盤點9大中女扮學生妹無違和感

流行娛樂

廣告

28歲江嘉敏近日在劇集《黯夜守護者》扮廿歲後生女,被嘲作狀又吵耳,被網民嘲今時唔同往日,「演得好吃力」,寸嘴江嘉敏死撐再扮𡃁妹唔吃力,仲話自己著重演技!一齊睇睇網民選出9位中女藝人,扮學生妹而毫無違和感好過啦!
黯夜守護者
(圖片來源:無綫娛樂新聞台截圖 )

江嘉敏加入無綫初,因演學生妹而成功入屋,相隔多年,在《黯夜守護者》中扮廿歲後生女,網民指「睇得好尷尬」,更嫌佢演技及聲線都好吵耳又趕客﹗江嘉敏出席宣傳活動時,話唔會被負評打低,更死撐指自己演後生女一啲都唔吃力,又指「我切合番個角色啫﹗我用演技做好佢」。

黯夜守護者 唔係齊蔭就有減齡作用㗎,江嘉敏就係最佳示範。
唔係齊蔭就有減齡作用㗎,江嘉敏就係最佳示範。(圖片來源:《黯夜守護者》截圖)

1.孫慧雪 40歲

40歲的孫慧雪多年保住童顏,就算嫁人生仔都仲有陣少女味,去年在電影《愛還記得》再次穿起校裙、束馬尾扮學生妹,被網民力讚零違和感!

黯夜守護者 孫慧雪在電影中扮學生妹!
孫慧雪在電影中扮學生妹!(圖片來源:IG@snow711)
黯夜守護者
(圖片來源:IG@snow711)
黯夜守護者 戴上眼鏡的孫慧雪,仲似學生妹。
戴上眼鏡的孫慧雪,仲似學生妹。(圖片來源:IG@snow711)

2.李靜儀 Heidi 31歲

李靜儀是前女團SuperGirls成員,單飛後發展更佳,又拍戲又做KOL,粉絲人數大增,網友大讚Heidi淡妝清純有氣質,演學生妹毫無違和感,留言爭住做佢同學仔﹗

黯夜守護者 Heidi李靜儀
Heidi李靜儀(圖片來源:IG@heidibibe)
黯夜守護者
(圖片來源:IG@heidibibe)

3.糖妹 34歲

糖妹(黃山怡)年過30,不過生得一副童顏,加上哈比身高,外表比真實年齡年輕好多,多次在劇中演學生妹,加埋刻意的卡通聲,網民都好受落!

黯夜守護者 糖妹同高海寧在《童年時愛上你》扮細路女,二人雖然同年紀,但好明顯糖妹能勝任角色。
糖妹同高海寧在《童年時愛上你》扮細路女,二人雖然同年紀,但好明顯糖妹能勝任角色。(圖片來源:IG@kandybubu)
黯夜守護者
(圖片來源:《童年時愛上你》劇照)
黯夜守護者 拍落黃宗澤度,更覺嬌小。
拍落黃宗澤度,更覺嬌小。(圖片來源:IG@kandybubu)

4.樂瞳 36歲

樂瞳雖已淡出娛樂圈,進軍商界賣紅酒,但仍活躍於社交網,早前剪了齊蔭頭,立即減齡成功,更指她現在再演11年前的《點解阿Sir係阿Sir》都無問題,網民留言指最想樂瞳復出做學生妹。

黯夜守護者
(圖片來源:IG@loktungcilla)
黯夜守護者 雖然年過三十,但網民笑樂瞳著得如此性感,好似「細路扮大人」。
雖然年過三十,但網民笑樂瞳著得如此性感,好似「細路扮大人」。(圖片來源:IG@loktungcilla)
黯夜守護者 十一年前樂瞳在《點解阿Sir係阿Sir》而彈起,與楊怡合作。
十一年前樂瞳在《點解阿Sir係阿Sir》而彈起,與楊怡合作。(圖片來源:《點解阿Sir係阿Sir》劇照)

5.吳千語 28歲

吳千語近日在電影《一路瞳行》中,飾演視障人士誕下的健視女兒,戲中講佢同惠英紅的母女予盾,吳千語在戲中穿上校裙,被經民讚減齡似初中生。

黯夜守護者 吳千語同惠英紅演兩母女。
吳千語同惠英紅演兩母女。(圖片來源:《一路瞳行》劇照)

6.柯佳嬿 37歲

柯佳嬿憑2019年台劇《想見你》人氣急升,在劇中穿上校服,中短髮束辮露出額頭,被讚如同中學生無異!

黯夜守護者
(圖片來源:FB@相見你)
黯夜守護者 就算濃妝宣傳劇集,被讚都似一個中學生。
就算濃妝宣傳劇集,被讚都似一個中學生。(圖片來源:FB@想見你)

7.陳妍希 39歲

講開台星,陳妍希最經典,當年以28歲之高齡,在電影《那些年,我們一起追的女孩》演中學生,與真實年紀相差八年的柯震東上演純純的愛,二人憑電影大紅,人氣急升!

黯夜守護者 陳妍希在電影中演沈佳宜,仙氣爆棚。
陳妍希在電影中演沈佳宜,仙氣爆棚。(圖片來源:《那些年》劇照)
黯夜守護者
(圖片來源:《那些年》劇照)

8.米雪 68歲

早前68歲的米雪在微博分享她穿上校裙的相片,相中的米雪自信滿滿舉起V字手勢,被網民大讚激似學生妹,成為網上熱話兼瘋傳!

黯夜守護者 米雪呢輯學生相在微博瘋傳。
米雪呢輯學生相在微博瘋傳。(圖片來源:微博@米雪)

9萬綺雯 51歲

萬綺雯早前穿上校服拍攝內地節目,超短的格子校裙,還梳上孖辮。其實早前萬綺雯才再扮《我和僵屍有個約會》「馬小玲」,被讚無論長腿以至外型都保鮮,廿年如一日,網民大讚回憶返晒嚟!

黯夜守護者
(圖片來源:微博@萬綺雯)
黯夜守護者 再扮馬小玲,被讚保鮮廿年如一日。
再扮馬小玲,被讚保鮮廿年如一日。(圖片來源:微博@萬綺雯工作室)

圖片來源:IG@snow711