5億駙馬黎諾懿自爆被太太裝APP監控 只去兩個地方:呢個功能冇得閂

流行娛樂

廣告

公屋出身的黎諾懿與落選港姐李潔瑩(Nicole)在2014年結婚,李潔瑩被揭其家族擁有5億美容院王國,相當有米,黎諾懿因此被封為「5億駙馬」,3年後黎諾懿大仔「小春雞」出世,去年12月,二人更追B成功,誕下細仔「小冬牛」,經常一家四口晒幸福,但日前黎諾懿接受Bob(林盛斌)訪問,竟自爆被太太在手機裝APP,全天候監控其行蹤!

黎諾懿:呢個功能冇得閂

黎諾懿近日上Bob(林盛斌)主持的J2節目《人夫放假約出去滾》做嘉賓,在節目中自爆太太在他的手機中安裝了一個名為「Find My Friends」的定位追蹤APP,美其名是擔心他出埠一旦被擄,都可以救到他,黎諾懿笑言:「呢個功能冇得閂呀,太太知我喺邊,有時就會叫我去附近幫佢買嘢!我依家好簡單,唔係金魚街就係花墟。」

黎諾懿 黎諾懿近日上J2節目《人夫放假約出去滾》接受Bob訪問。
黎諾懿近日上J2節目《人夫放假約出去滾》接受Bob訪問。(圖片來源:IG@bob_lamshingbun)
黎諾懿 相隔4年才成功陀上第2胎,加上李潔瑩已38歲,屬高齡產婦,黎諾懿去年曾全面停工拒接劇,全天候陪在太太身邊待產。
相隔4年才成功陀上第2胎,加上李潔瑩已38歲,屬高齡產婦,黎諾懿去年曾全面停工拒接劇,全天候陪在太太身邊待產。(圖片來源:IG@nicgogo)
黎諾懿 趙希洛
07年李潔瑩(中)參選港姐時,同屆有趙希洛(左)和王君馨(右),當屆冠軍則是張嘉兒。(圖片來源:新傳媒照片庫)
黎諾懿 除了家族有個5億美容院王國外,李潔瑩本身也是Pretty House美容集團總經理和慧妍雅集成員,近年她也成為KOL,不時獲邀出席品牌活動。
家族擁有5億美容院王國外,李潔瑩本身也是Pretty House美容集團總經理和慧妍雅集成員,近年她也成為KOL,不時獲邀出席品牌活動。(圖片來源:IG@nicgogo)

4歲大仔要學4種語言

黎諾懿又指同太太有共識,由他教4歲多的大仔「小春雞」待人接物,讀書方面則交給太太,兩人認為囝囝無需要讀書好叻,因為世界一直在轉變,20年後「小春雞」投入社會時,應該好多工作已被機械取代,唯一不能被取代的,是人腦入面的創意,所以黎諾懿希望囝囝能有獨立思想,最重要是學語言,他透露囝囝正在學日文、英文、廣東話和普通話。

黎諾懿 黎諾懿直言成為爸爸後,生活大為改變,為了做個好爸爸而減少了飲酒,被太太形容為「廢咗武功」。
黎諾懿直言成為爸爸後,生活大為改變,為了做個好爸爸而減少了飲酒,被太太形容為「廢咗武功」。(圖片來源:IG@nicgogo)
黎諾懿
(圖片來源:IG@lokyilai)

黎諾懿指現時的收入全都奉獻了給太太李潔瑩。

黎諾懿 一家四口不時大晒幸福。
一家四口不時大晒幸福。(圖片來源:IG@nicgogo)

自嘲英文差入唔到大學

黎諾懿憶述自己雖然係中七畢業,高考有2C4D,成績唔差,不過英文唔合格,所以入唔到大學。初入行成為「奧運六星」後,也與林峯、吳卓羲、黃宗澤等其他幾位男藝員表現有段距離,因此被公司安排做兒童節目加以磨練,星運一直浮浮沉沉未好過,直到2011年參加湖南衛視節目《舞動奇蹟》第三季贏得冠軍,之後才飾演《愛回家》馬壯一角。

黎諾懿 黎諾懿曾有4年多時間在《愛回家》中飾演「神之馬壯」,成功入屋。
黎諾懿曾有4年多時間在《愛回家》中飾演「神之馬壯」,成功入屋。(圖片來源:新傳媒照片庫)

準備每日塞五嚿水畀囝囝

黎諾懿笑指自己是富一代,囝囝便是富二代,又指大仔「小春雞」初出世時,自己是個緊張大師,但到後來細仔「小冬牛」出世,他就學懂了放手,讓家中兩大長老同工人姐姐去照顧BB,他笑言:「老婆叫我湊多啲,話驚囝囝大個咗唔跟我,我就話第時我日日塞五嚿水畀佢,佢就跟我啦!」

黎諾懿 「小春雞」中文名為黎峰睿Lugus),「小冬牛」中文名為黎奕辰Luca)。
「小春雞」中文名為黎峰睿(Lugus),「小冬牛」中文名為黎奕辰(Luca)。(圖片來源:IG@nicgogo)
黎諾懿 黎諾懿話等「小春雞」長大,會用每日「五嚿水」來讓他親近自己。
黎諾懿話等「小春雞」長大,會用每日「五嚿水」來讓他親近自己。(圖片來源:IG@nicgogo)
黎諾懿 黎諾懿和太太一直恨追女,他曾直言太太不想做高齡產婦,而且怕將來年紀太大,無氣力再同仔女玩。
黎諾懿和太太一直恨追女,但他曾直言太太不想做高齡產婦,而且怕將來年紀太大,無氣力再同仔女玩。(圖片來源:IG@nicgogo)

《人夫放假約出去滾》黎諾懿鏡頭前滔滔不絕 喺屋企居然唔講嘢?

黎諾懿兩個夠晒數唔再追女

現時41歲的黎諾懿,與前港姐李潔瑩結婚7年,2017年誕下兒子「小春雞」,自數年前開始黎諾懿已恨生B恨到出口,直言為免兒子孤單,每晚和太太都不設防造人,終於在去年6月生日時宣布追B成功,同年12月黎諾懿宣布細囝出世,乳名叫「小冬牛」。他指大仔叫「小春雞」是因為在雞年春天出世,而「小冬牛」則是在牛年冬天出世。雖然之前黎諾懿打算追個女湊成一個「好」字,不過「小冬牛」出世後,黎諾懿就話兩個夠晒數,老婆亦準備封肚。

黎諾懿 太太生完都好精神,fit呀!
太太生完都好精神,fit呀!(圖片來源:黎諾懿提供)
黎諾懿 歡迎你呀「小冬牛」!
歡迎你呀「小冬牛」!(圖片來源:黎諾懿提供)
黎諾懿 小春雞做哥哥喇!
小春雞做哥哥!(圖片來源:黎諾懿提供)

5億駙馬過億豪宅曝光

當初結婚到底有冇收樓,當事人冇親口承認,不過婚後由村屋搬入何文田大型豪宅屋苑,黎諾懿IG曾曝光家中陳設,有巨廳有大露台有長廊仲有天台,是屋苑內僅得22個嘅複式連天台特色單位,最細嗰個都有二千幾呎、市值過億。無可厚非,屋企大啲,留家抗疫啲時間都容易打發啲,除咗玩廚神喺自己個巨型廚房開 live 煮好嘢外,豪宅可以廣邀朋友開P 食飯、可以喺露台閒閒哋放廿幾個花盆種自家菜、可以喺天台開幾個吹氣池打造小春雞私家水上樂園,仲可以畀囝囝擺廚房仔、電動超跑大型玩具都仲有大把位剩,呢位5億駙馬嘅生活真係令人艷羨!

黎諾懿 李潔瑩家族有接近5億資產,因此黎諾懿與李潔瑩結婚後,被封為「5億駙馬」。
李潔瑩家族有接近5億資產,因此黎諾懿與李潔瑩結婚後,被封為「5億駙馬」。(圖片來源:IG@nicgogo)
黎諾懿 何文田豪宅貴在地段,兩父子喺巨廳玩樂日常最亮眼係背後維港全景,放煙花嘅日子一定更繽紛。
何文田豪宅貴在地段,兩父子喺巨廳玩樂日常最亮眼係背後維港全景,放煙花嘅日子一定更繽紛。(圖片來源:IG@lokyilai)
黎諾懿 該屋苑頂樓連天台複式單位面積由二千多呎至四千呎不等,設計間隔以四房三廳起跳,呢個小春雞攪麵粉背景就睇到景深一覽無遺三廳間隔。
該屋苑頂樓連天台複式單位面積由二千多呎至四千呎不等,設計間隔以四房三廳起跳,呢個小春雞攪麵粉背景就睇到景深一覽無遺三廳間隔。(圖片來源:IG@lokyilai)
黎諾懿 廚房外就係飯廳,擺放貴氣坐到十人嘅實木圓枱同訂製皮椅,叫齊人開party都冇問題。
廚房外就係飯廳,擺放貴氣坐到十人嘅實木圓枱同訂製皮椅,叫齊人開party都冇問題。(圖片來源:IG@lokyilai)
公屋出身40歲黎諾懿肯做肯捱終出頭 《疫境廚神》過億豪宅曝光
圓枱中間仲有個轉盤。(圖片來源:IG@lokyilai)
黎諾懿同小春雞玩遊戲嘅背後,可見梳化背後小春雞專屬超跑並列排放。
黎諾懿同小春雞玩遊戲嘅背後,可見梳化背後小春雞專屬超跑並列排放。(圖片來源:IG@lokyilai)
黎諾懿 呢期興自己種菜又自己種人參果,唔使上天台,淨係露台都擺到廿幾盆。
早前興自己種菜又自己種人參果,唔使上天台,淨係露台都擺到廿幾盆。(圖片來源:IG@lokyilai)
黎諾懿 黎太李潔瑩都順應潮流成為網紅接job推廣產品,重點係萬千寵愛嘅小春雞有齊廚房仔、帳篷仔各類大型玩具,留喺屋企都好多玩法。
黎太李潔瑩都順應潮流成為網紅接job推廣產品,重點係萬千寵愛嘅小春雞有齊廚房仔、帳篷仔各類大型玩具,留喺屋企都好多玩法。(圖片來源:IG@lokyilai)
黎諾懿 夏日炎炎冇得去海邊玩唔緊要,自己喺天台都大把位打造成自家水上樂園,小春雞真幸福!
夏日炎炎冇得去海邊玩唔緊要,自己喺天台都大把位打造成自家水上樂園,小春雞真幸福!(圖片來源:IG@lokyilai)

撰文:東方新地圖片來源:IG@bob_lamshingbun、IG@nicgogo、IG@lokyilai、黎諾懿提供、新傳媒照片庫資料或影片來源:YouTube@TVB USA Official