黎明演唱會|黎明大騷舞藝兼分享Keep Fit之道 與鄭秀文合唱《信者得愛》:城城見到應該會鼻水直流怯一怯!

流行娛樂

廣告

黎明演唱會第二場有天后鄭秀文(Sammi)擔任表演嘉賓,黎明向Sammi 分享自創「風呂減肥法」令她哭笑不得,隨後,鄭秀文欲意唱新歌時,黎明卻點歌要唱《信者得愛》,期間,Leon戴黑超伴舞又Rap歌,令Sammi超驚喜,大叫:「Leon跳舞呀!」

撰文:八卦妹|圖片來源:寰亞娛樂、鄭秀文IG

(圖片來源:寰亞娛樂)
(圖片來源:寰亞娛樂)

黎明演唱會胡楓、袁劍偉孖林嘉欣齊齊睇

黎明(Leon)昨晚(11/7)在紅館舉行第二場演唱會,契爺胡楓(修哥)、霍啟剛與太太郭晶晶、導演袁劍偉與太太林嘉欣、蔡一傑及童愛玲等捧場。

胡楓(修哥)(圖片來源:寰亞娛樂)
胡楓(修哥)(圖片來源:寰亞娛樂)

 

【黎明演唱會】黎明分享自創Keep Fit「風呂減肥法」

眾所周知Sammi勤力做運動,經常分享滿頭大汗片段到社交平台,她一出場,Leon就跟她分享「出汗」心得,他說:「Sammi,你做運動Keep Fit好勤力,我見你流好多汗。咁你知唔知我點Keep Fit?(你有Keep過 Fit咩?)有。(係喎,Fit咗喎!)我係用日本風呂式。(即係點?)首先開個Bath。(除唔除衫?)除衫,然後浸落去。(嘩,好有畫面喎!)諗住自己喺日本,聽風呂音樂浸20分鐘,起身著返件浴袍,房入面開28度空調,食碗辣麵,坐15分鐘,成身流晒汗,肯定冇咗3至4磅。(包你流埋鼻血添呀!)唔會啩?(每個程序都咁熱辣辣。)」Sammi笑說:「又浴缸又除衫,好有畫面⋯⋯見到你啲肥肉呀!依家冇,依家好Fit!」Leon說:「肥肉會慢慢變少,水份嚟啫!」

(圖片來源:寰亞娛樂)
(圖片來源:寰亞娛樂)

 

Leon再向Sammi請教節食減肥,他說:「有啲人減肥,每日只食一粒豆,你有冇試過?」Sammi說:「一粒豆?減肥?呢個唔係減肥法,係減壽法喎!一日一粒豆真係唔掂,起碼食兩粒,早晚各一粒,飽啲!」全場爆笑。續說:「好多人都以為我不斷減肥,其實我依家做嘅功課唔係減肥係Keep Fit,做運動和食得健康,最緊要健康,肥嘅瘦嘅都唔緊要。今日嚟到呢個舞台見到你,依然咁靚仔!」

(圖片來源:寰亞娛樂)
(圖片來源:寰亞娛樂)

 

【黎明演唱會】鄭秀文爆黎明曾自薦監製歌曲 惜最後遭「放飛機」

講到興起,Sammi爆料:「我要爆黎明少少嘢,佢唔知由幾時開始個人好飄,好迷離。幾年前佢打電話俾我,話想幫我監製一首歌。我心諗:乜你識監製歌嘅咩?心裹滿是疑問,不過見你係黎明就好啦!然後你搵咗你老友又係我老友Mark(雷頌德)幫我寫咗首歌《犀利》,我記得你仲話要幫我拍MV。MV?於是我上網查吓你拍過咩MV。點知有一日,你又話我知唔得閒,唔幫我拍MV啦!嘩,乜你咁飄架?你啲節奏好難跟呀!」

(圖片來源:寰亞娛樂)
(圖片來源:寰亞娛樂)

Leon坦言:「我知我成日講嘢斷片,生活都係咁。(啲人話生咗仔會無記性。)又唔係我去生。(生女可能會好啲。)可能係,哈哈哈!」合唱前,Sammi扁咀話本來想唱新歌,但Leon卻指定唱另一首,Leon立即轉話題:「Sammi新MV好正,我好期待,聽講拍咗20個鐘。」Sammi說: 「係,好貴!唔係話貴一定好,但好有誠意!(貴一定有誠意)有時唔貴就用誠意搭夠⋯⋯哎吔,我唔夠你講,我要唱歌啦!」

(圖片來源:寰亞娛樂)
(圖片來源:寰亞娛樂)

 

【黎明演唱會】與鄭秀文合唱《信者得愛》黎明又Rap又跳掀高潮

二人合唱《信者得愛》,Leon不但戴上太陽眼鏡伴舞,更Rap歌,Sammi和觀眾都非常驚喜,全場歡呼尖叫!

(圖片來源:寰亞娛樂)
(圖片來源:寰亞娛樂)

【黎明演唱會】鄭秀文騷後自言成功打開Leon的腿和腳:城城見到應該會鼻水直流怯一怯

鄭秀文在上台前就在其社交網上載她在紅館後台行Catwalk短片,留言:「今夜再踏入紅館。搵返自己曾留下的腳毛。腦裡馬上浮現兩年前在這裏興奮舉行Follow mi #想起跟全場觀眾一想瘋狂舞動瘋狂high真的超開心 #有幾多俾幾多的感覺返來了#下一個演唱會又有下一個演唱會的新意念」

其後Sammi又再在其社交網上載兩條在台上與黎明合唱《信者得愛》的片段,並笑稱:「Mi的『信者得愛』成功打開了Leon的……..腿和腳,黎生跳舞!而且是很狂野嗰款城城見到應該會鼻水直流怯一怯。 (I’m just kidding!!! 城城是the best 舞王)Mi在台上忍唔住狂笑Leon 跳。舞。Mi 。 唱。歌。哈哈!今晚好好玩。謝謝黎生的邀請。#Mi今晚成功打開了黎生的腿 #信者得愛的魔力#mi的演唱會癮出來了 #看來我要快快想想開concert的事#dancelikenobodyswatching #瘋狂mi遇上斯文黎」