黃明志IG大爆料朋友俾知名男歌手「2分鐘硬上」引全城競猜!(有圖)

流行娛樂

廣告

向來話題十足嘅馬來西亞歌手黃明志,日前突然係Instagram出story爆料暗諷某知名男歌手「硬上」他身邊一名女性朋友,過程更係無做足安全措施,消息傳出後立即成為網友茶餘飯後嘅話題,不少網友紛紛認為「疑兇」就係佢!
黃明志 王嘉爾 黃明志 黃明志日前係IG爆料暗諷某愛國男歌手「硬上」身邊一名女性朋友
黃明志日前係IG爆料暗諷某愛國男歌手「硬上」身邊一名女性朋友(圖片來源:nameweephoto@IG )

黃明志Story爆出關鍵字句!

黃明志先後出咗2大Story爆料,的字裏行間夾雜不少粗口都睇得出心中的憤怒,第一個寫上「你硬上小妹妹(我朋友)還死命不戴套,還內X人家的事情,如果被你祖國捉到,你就準備打包去跟牙籤做roommate了,到時候看你還愛不愛祖國。」而第二段就幾乎係粗口,當中有一個關鍵字句「為咗錢X到出賣自己出生嘅地方」,文中最後更hashtag「不是不報,時候未到」。

黃明志 王嘉爾 黃明志 黃明志嘅字裏行間夾雜唔少粗口,更表示該名愛國男歌手要同牙籤做室友
黃明志嘅字裏行間夾雜唔少粗口,更表示該名愛國男歌手要同牙籤做室友(圖片來源:nameweephoto@IG)

跟住再爆出男星整個行為,仲話得2分鐘!

黃明志
(圖片來源:nameweephoto@IG)

網友分析5大證據疑似係王嘉爾

消息傳出後,網友們當然即刻「柯南」上身,有不少網友就認為係黃明志口中所講嘅線索可以發現,疑似愛國男歌手就係正在舉行世界巡迴演唱會、現年28歲曾是韓國男團GOT7香港籍成員王嘉爾(Jackson)。因爲黃明志內文故意用廣東話描述,其次Jackson早前曾在大馬開演唱會,加上近日他在英國演唱會途中突然無預警爆粗大叫,「給我聽好,啲垃圾媒體都胡說八道」,又表示中國同媒體所講嘅完全唔同,「去過一次中國就知好似人間仙境。」最新story更強調「泰國你不是很熟」Jackson泰國擁不少粉絲。

黃明志 王嘉爾 黃明志 網友從黃明志口中所講嘅線索發現,「疑兇」疑似係王嘉爾Jackson
網友從黃明志口中所講嘅線索發現,「疑兇」疑似係王嘉爾Jackson(圖片來源:jacksonwang852g7@IG)
黃明志 王嘉爾 黃明志 Jackson係英國演唱會發表嘅愛國言論獲內地網友大讚!
Jackson係英國演唱會發表嘅愛國言論獲內地網友大讚!(圖片來源:jacksonwang852g7@IG)

Jackson愛國言論獲內地網友大讚:「有血有肉中國同胞」

Jackson係英國演唱會嘅愛國言論一出後,馬上獲內地網友大讚係優質偶像,片段更在網上瘋傳,紛紛留言「太勇了」、「中國能有這樣的明星真的是太好了」、「錢應該讓這種藝人賺」、「有血有肉中國同胞」。其實今次並非佢首次發表愛國論,早年他所屬團體GOT7到南美舉辦演唱會時,他獲粉絲贈送的中國五星紅旗後隨即披上,更即場高呼「Call me China man」,之後不少網友稱呼他做「China man」。

黃明志 王嘉爾 黃明志 Jackson有好多愛國論,早年他到南美舉辦演唱會時披上獲粉絲贈的中國五星紅旗更即場高呼「Call me China man」
Jackson有好多愛國論,早年他到南美舉辦演唱會時披上獲粉絲贈的中國五星紅旗更即場高呼「Call me China man」(圖片來源:C-1_ @微博)

關鍵詞
黃明志
圖片來源:C-1_ @微博、nameweephoto@IG、jacksonwang852g7@IG