黃心穎泥鯭公開認愛、2人已同居一齊放狗、亦與TVB完約

流行娛樂

廣告

黃心穎與許志安爆出2019年的「安心事件」後2人各行各路,許志安先獲太太鄭秀文的原諒,逐漸重返娛樂圈。而黃心穎絕跡幕前,最近亦與TVB完約,早前被記者拍到與RubberBand鼓手泥鯭一起放狗,雖然曾經否認,但終於認愛確認2人關係!

黃心穎 認愛
(圖片來源:ig@jacquelinebwong)

黃心穎泥鯭再被撞破 承認戀情

黃心穎被無綫雪藏期間,一直都行蹤低調,但仍不時被媒體影到她與RubberBand鼓手泥鯭(黎萬宏)時常出雙入對,先在去年2月時,就被網友影到心穎與泥鯭一起行街買寵物用品,雖然事後她就表示自己領養了新的唐狗BB「Love」,所以就向對方取養狗經;及後又被影到泥鯭陪伴黃心穎帶唐狗睇獸醫,之後更結伴返香閨。經過一路以嚟泥鯭對黃心穎的支持與陪伴後,今日再次被拍到2人放狗時,終於承認戀情,2人更已展開同居生活,不過據知好事就未有咁快。

黃心穎 認愛 黃心穎自車廂偷食許志安後,事業愛情一鋪清。
黃心穎自車廂偷食許志安後,事業愛情一鋪清。(圖片來源:IG@黃心穎)
黃心穎 認愛 黃心穎
泥鯭被影到多次與黃心穎出雙入對,又陪伴黃心穎帶唐狗睇獸醫(圖片來源:Facebook@泥鯭)
黃心穎 認愛
(圖片來源:IG@黃心穎)

網民唔睇好:一次不終…

13唔睇好佢同泥鯭的戀情「一次不忠百次不容」「夠膽勾天后老公,仲有咩做唔出」後來仲有網民懷疑許志安與泥鯭時間線會否有重疊「其實許志安同泥鯭時間線有無重疊」「分分鐘佢同馬國明仲一齊緊個陣已經同泥鯭偷情,許志安個x樣只係賓穎逢場作興貪就手」「幾時再偷食」「黃心穎冧仔應該有一手,啲仔個個畀佢迷到暈陀陀」

黃心穎 認愛
(圖片來源:IG@黃心穎)

黃心穎與RubberBand鼓手泥鯭最常做的事是?

黃心穎被無綫雪藏期間,一直都行蹤低調,但仍不時被媒體影到她與RubberBand鼓手泥鯭(黎萬宏)時常出雙入對,先在去年2月時,就被網友影到心穎與泥鯭一起…詳情請看

網民對黃心穎與RubberBand鼓手泥鯭戀情有什麼看法?

有唔少網民對於黃心穎曾經偷食一事未能忘懷,亦指…詳情請看

圖片來源:IG@黃心穎,Facebook@泥鯭