25歲波波黃婧靈貼身衫晒傲人身材(有圖) 「劍神」張家朗都讚好

流行娛樂

廣告

波波黃婧靈去年主持J2節目,言論大膽出位被封「性女」後,忽然收起身材,轉玩文青路線。隨住夏天的來臨,波波再次把姣好的身材開放,一條貼身剪裁的背心上衣,令其傲人上圍原型畢露,震懾眼球!

黃婧靈 波波黃婧靈唧牙膏式騷身材,最初只貼這張背面相,被網民大讚瘦身成功!原來正面...
波波黃婧靈唧牙膏式騷身材,最初只貼這張背面相,被網民大讚瘦身成功!原來正面…(圖片來源:IG@krysellawong)

黃婧靈迎接夏天即轉look

波波黃婧靈分享到咖啡店打卡的照片,雖然夏天未正式來臨,波波已急不待以清涼背心示人,最初波波只貼出背心露肩照片,最後徇眾要求,把正面照片大公開,波波斯文背心造型,其驕人上圍,像快要撐爆上衣,那股壓迫感令人隔住個mon都感受到!

黃婧靈 波波黃婧靈正面的誇張身材,吸引到張家朗注意,更大方畀讚。
波波黃婧靈正面的誇張身材,吸引到張家朗注意,更大方畀讚。(圖片來源:IG@krysellawong)
黃婧靈 黃婧靈被指不符合人體工學身材,網民大叫「包唔住啦」
黃婧靈被指不符合人體工學身材,網民大叫「包唔住啦」(圖片來源:IG@krysellawong)

黃婧靈自封軍人波

波波一出誰乳爭峰,完全衝激大家的眼球,波波留言自稱軍人波:「好有綠野仙蹤feel同埋最近好有規律 lek lek ~#軍人波」。網民紛紛留言:「我透唔到氣」、「嘩,包唔住,就快撐到爆開件衫」、「兩個人頭放喺前面」、「呢對枕頭一定好好枕」、「打低素海琳」、「不符合人體工學」、「完全違返人體比例結構」、「一定有G」、「自備12人餐枱」「好想睇如果你同林襄相擁Big vs Big 有咩效果 」。

黃婧靈 黃婧靈曾呻上圍之煩惱,好難買衫!
黃婧靈曾呻上圍之煩惱,好難買衫!(圖片來源:IG@krysellawong)
黃婧靈 近日波波忽然好清涼。吊帶背心上陣!
近日波波忽然好清涼。吊帶背心上陣!(圖片來源:IG@krysellawong)
黃婧靈 黃婧靈街拍大騷修身成果!
黃婧靈街拍大騷修身成果!(圖片來源:IG@krysellawong)

劍神偷偷follow乳神

波波連出兩個post,內附多圖,留言表示要享受每一刻每一個食的時刻,正面相太吸睛,連「劍神」香港劍擊代表、奧運劍擊金牌得主張家朗不但follow更畀like,波波魅力沒法擋,有網民發現亦留言「劍神唔玩劍都想玩波波」、「幾時跟劍神咭下嘢?」等。波波過去半努力修身,又做重訓又打拳,明顯變瘦,網民都驚訝「點解瘦咗但上圍仲大咗?」、「點做到上圍愈來愈大?」、「頒個飛躍進步上圍獎畀你」、「好羨慕你個私人教練」。

黃婧靈 張家朗
張家朗(圖片來源:IG@cheungkalonggggg)
黃婧靈 之前波波要靠P圖才令身材變立體,令背景木牆變彎彎曲曲,如今修身成功,不用再靠p圖了。
之前波波要靠P圖才令身材變立體,令背景木牆變彎彎曲曲,如今修身成功,不用再靠p圖了。(圖片來源:IG@krysellawong)
黃婧靈 背景變歪了!
背景變歪了!(圖片來源:IG@krysellawong)

波波黃婧靈如何入行?

黃婧靈波波憑著節目《冇人性教育》上的大膽以及出位表現令到唔少觀眾都熟悉她,並因為其傲人的身材,獲得唔少網民的眼球。當初波波的出現其實是沿於YouTube頻道…詳情請看

波波黃婧靈收起性感?

波波黃婧靈近日突然收起性感,「封胸」轉行文青路線,在IG上po出一系列「文青照」,不過就算是「文青照」系列,都一樣令波波的身材同樣…詳情請看

圖片來源:IG@krysellawong、IG@cheungkalonggggg