91歲黃夏蕙今年冇得搶頭炷香 變身「虎年象徵」大唱賀年歌

流行娛樂

廣告

黃夏蕙|今年無得拜頭注香,但新年又點可以少咗黃夏蕙「夏蕙BB」。貴為「頭注香KOL」的她,最近就參與由甄采浠(前名甄詠珊)、安俊豪、蘇家欣、李妍、吳啟釗及葉芷如等人主唱的賀年歌《我要祝福你》MV演出。

文:東方新地|圖:製作組提供|編輯:odin

今年夏蕙BB冇得搶頭炷香,睇住佢嘅MV頂吓癮先!(圖片來源:製作組提供)
今年夏蕙BB冇得搶頭炷香,睇住佢嘅MV頂吓癮先!(圖片來源:製作組提供)

夏蕙BB化身「小虎女」

在MV 中,夏蕙BB不單止以虎年的「小虎女」造型現身,還在MV內向各人熱情送吻,又跟安俊豪及吳啟釗「拖手仔」,祝福各人都新一年大旺。

夏蕙BB已經91歲喇!(圖片來源:製作組提供)
夏蕙BB已經91歲喇!(圖片來源:製作組提供)

夏蕙BB約定大家2023再搶過!

對於無得上頭注香,黃夏蕙說:「年初一冇得入黃大仙,已經係注定!其實每一個宗教嘅信仰,都會喺信徒心中永恆不滅,當然如果能夠可以親自到黃大仙廟上炷香,就當然係心安理得啦,不過而家政策咁樣,乜我可以講多一句說話咩?只有希望2023年可以一切如舊,年三十晚上投注香啦!」而參與賀年歌演出,她更一口答應,覺得新年喜慶洋洋之餘更力撐新生代歌手,而各人見到夏蕙BB出現都十分驚喜,甄采浠說:「公司事前只係同我地講有特別嘉賓,所以黎到見到夏蕙BB都好開心。」安俊豪覺得夏蕙BB係新年既代表人物,可以合作到,是寓意新年有好的開始。對於被夏蕙BB送吻,蘇家欣笑說:「佢好熱情,又好好人,搞到我都怕醜呀!」

夏蕙BB依然好活潑!(圖片來源:製作組提供)
夏蕙BB依然好活潑!(圖片來源:製作組提供)

睇返夏蕙BB之前嘅報道:

黃夏蕙(夏蕙姨)每年都以特別造型現身黃大仙祠爭上頭炷香,早前她上ViuTV節目《晚吹 – 總有一瓣喺左近》分享各種農曆新年的傳統習俗時,講到自己多年來每年都維持住上頭炷香的習慣,原來係因為⋯⋯。夏蕙姨更在ViuTV新節目《不一樣的節日》上公開由零妝變身頭炷香造型過程,網民紛紛笑留言話未見過素顏夏蕙BB﹗

文:東方新地|圖:ViuTV圖片、夏蕙姨FB圖片及新傳媒圖片庫

新年到來前,夏蕙姨獲HKTVMall邀請拍攝宣傳片,預演頭注香之餘仲介紹紅酒,她表示「好多謝佢哋年尾都叫我拍段宣傳片,等我賺返啲錢嚟買年貨。太有人情味的一班年青人了。幫吓手讚好同分享呢間良心企業,而且佢啲酒價錢絕對係入屋價,值得支持。」
新年到來前,夏蕙姨獲HKTVMall邀請拍攝宣傳片,預演頭炷香之餘仲介紹紅酒,她表示「好多謝佢哋年尾都叫我拍段宣傳片,等我賺返啲錢嚟買年貨。太有人情味的一班年青人了。幫吓手讚好同分享呢間良心企業,而且佢啲酒價錢絕對係入屋價,值得支持。」(圖片來源:夏蕙姨FB圖片)

公開變身過程

ViuTV新節目《不一樣的節日》由陳安立(Brian)主持,帶大家遊走不同地方,細看因疫情下不同的常態,頭一、二集先講香港,第二集講「頭炷香KOL」黃夏蕙在疫情上頭炷香的不同情況,並公開黃夏蕙的變身過程,為配合今年牛年而化身牛魔王,不過網民焦點卻落在平時厚妝出巡的黃夏蕙面上,在鏡頭前激罕素顏上陣,不少網民留言指未見過,更指原來素顏都唔差,不過卻唔係好睇得慣咁話喎﹗

陳安立去搵黃夏蕙,齊齊變身去上頭炷香,未化妝的夏蕙姨側面好立體。
陳安立去搵黃夏蕙,齊齊變身去上頭炷香,未化妝的夏蕙姨側面好立體。(圖片來源:ViuTV圖片)
陳安立試戴牛魔王頭飾,夏蕙姨大讚佢高大又靚仔。夏蕙姨唔止未化妝,更連頭都未梳理,帶點凌亂。
陳安立試戴牛魔王頭飾,夏蕙姨大讚佢高大又靚仔。夏蕙姨唔止未化妝,更連頭都未梳理,帶點凌亂。(圖片來源:ViuTV圖片)
網民指未見過夏蕙姨素顏。
網民指未見過夏蕙姨素顏。(圖片來源:ViuTV圖片)
夏蕙姨變身後,在兩位契女陪同去黃大仙。
夏蕙姨變身後,在兩位契女陪同去黃大仙。(圖片來源:ViuTV圖片)
大家都係睇慣了大戲厚妝的夏蕙姨。
大家都係睇慣了大戲厚妝的夏蕙姨。(圖片來源:ViuTV圖片)
夏蕙姨在年卅晚發表了「夏蕙姨新春賀詞2021」,與契女分別飾演牛魔王同以鐵扇公主。
夏蕙姨在年卅晚發表了「夏蕙姨新春賀詞2021」,與契女分別飾演牛魔王同以鐵扇公主。(圖片來源:ViuTV圖片)

關鍵詞
黃夏蕙
圖片來源:製作組提供