麥貝夷網上死咬翟威廉!大爆有小三介入、嫌疑人裕美發火反擊:再搞我一定搞番你!

流行娛樂

廣告

麥貝夷早前網上爆大鑊,直指拍拖3年前度性伴侶多到得人驚,矛頭直指港男翟威廉,不過男方就直言:唔係佢男朋友。不過火頭愈辣愈多,麥貝夷繼續爆前度曾因第三者而分手再復合,結果中日混血兒裕美竟成嫌疑人!到底性格同樣直率嘅裕美點開火反擊?

撰文:東方新地|圖片:麥貝夷IG、翟威廉IG、裕美IG|編輯:20|原文刊於:東方新地

麥貝夷
麥貝夷公開對前度作出指控,踢爆男方是感情騙子,更在對方生日送祝福,男主角明顯是圈中人,麥貝夷才咬住唔放,入行多年都紅唔起,估唔到自爆情史可以令她成為新聞女主角。
麥貝夷
三年前麥貝夷與翟威廉除了一齊夾band,仲一齊打機做直播。對於前度的所作所為,麥貝夷表示對方是她所交的男友中,最深刻、最驚恐、最賤的一個。

麥貝夷不忿前度當她是性伴侶

麥貝夷再次接受傳媒訪問,情緒激動邊講邊喊,繼續不開名指前度才是「真正主角」:「我哋係好親密嘅關係,我係女友,可以咁講,拍拖會做嘅嘢都做晒。」麥貝夷表示二人沒有同居,但間中會去男方屋企過夜,絕對是好正常男女拍拖的關係。對於男方只當她是性伴侶,麥貝夷反應甚大,聲稱不知對方咁嘅諗法,曾有圈內及圈外的朋友告訴她,前度覺得是她單方面纏擾,但麥貝夷一直以為這段關係好Sweet,二人每日會傳短訊。

麥貝夷
繼日前翟威廉走出來否認自己是當事人,承認自己有短暫伴侶但不是一夜情,是拍散拖,他更向麥貝夷作出道歉,希望令她釋懷,點知麥貝夷再爆多鑊。
麥貝夷
麥貝夷話自己受到前度影響,情緒經常不穩,所以要搵好友Karl紓解心結。

新角色小三登場

麥貝夷繼續數臭前度,這段關係維持了3年多,曾分開過一次,因她發現對方有第三者,更隱晦地暗示小三是圈中人、理論上是香港人,好特別,與別不同。麥貝夷仲話當初是前度要求低調拍拖,所以只有幾位朋友知情,而期間她亦有5至6個追求者,言談間似暗寸前度有日韓籍性伴:「我都有韓國人追,但我Reject咗,因為我尊重呢段關係。」提到翟威廉向她道歉,麥貝夷雖然話唔知點解對方要道歉,但她始終不肯親口否認翟威廉是男主角,拒絕還他清白。

麥貝夷
裕美被指捲入麥貝夷與前度的關係,被問到與翟威廉可曾有「一夜情」?裕美強調絕對冇!並指認識翟威廉比麥貝夷更早。
麥貝夷
裕美坦言與麥貝夷已經好耐冇聯絡:「佢上個男友,我係半個媒人,係我介紹佢哋識。佢哋分手後,我覺得佢處理得唔啱,佢就嬲咗我。」

裕美:躺著也中槍

由於麥貝夷指第三者「理論上」是香港人,令與翟威廉關係親密的中日混血兒裕美成為嫌疑人,兩年前麥貝夷經常與翟威廉夾band過從甚密的日子,裕美也曾現身翟威廉的「Happy Live」,對於被捲入七國咁亂的關係,裕美怒斥麥貝夷有病,否認與翟威廉曾經有關係,仲問麥貝夷是否需要去睇醫生:「一早叫佢睇㗎啦,我有好多精神科醫生(介紹)!」裕美話麥貝夷對上一個男人都是由她做媒,分手時裕美覺得麥貝夷處理感情不當,麥貝夷竟與她反面,裕美愈講愈扯火:「你唔好再搞我!我由小學到中學都畀人搞,你再搞我,我一定搞番你!」

麥貝夷
裕美對於麥貝夷的指控表示好嬲,仲諷刺對方真係好啱做呢行。
麥貝夷
裕美向來都惹是非,近年與林作拍拖抨擊不斷,她都習以為常,百毒不侵!