「小薯茄」麗英取代吳海昕拍洗頭水廣告惹爭議、網民:佢身材好勁|多圖

流行娛樂

廣告

「小薯茄」藝人麗英(鄧麗英),由YouTube界走去為盧瀚霆Anson Lo拍MV、又走去拍電影對手是姜濤,更做埋歌手、拍廣告等。不過近來接拍了一個洗頭水廣告,卻惹來極大爭議,不少網民狂轟美髮用品應該跟傳統搵個靚女拍攝,指麗英樣衰勁趕客,即有網民反擊,指麗英係好嘢嚟,係大家唔識嘢!

小薯茄 麗英IG followers直逼童童

麗英身高不到150cm,無靚樣,但在「小薯茄」人紅指數拍住童童、阿冰,在IG追蹤人數接近23萬,童童則接近27萬,直逼童童,而阿冰則有約35萬。大學修電影系的麗英,直言好有表演慾最想做演員,完全沒有受外形阻隔。近來為某品牌拍攝洗頭水廣告,在鏡頭前大騷柔潤秀髮﹐網民群起在該品牌社交網留言狂踩麗英樣衰,要求換代言人。

麗英 小薯茄三位幕前藝人,阿冰、童童及麗英,各有支持者。
小薯茄三位幕前藝人,阿冰、童童及麗英,各有支持者。(圖片來源:IG@laiyingdesu)
麗英 麗英之前同姜濤拍電影《阿媽有咗第二個》,成功進軍大銀幕。
麗英之前同姜濤拍電影《阿媽有咗第二個》,成功進軍大銀幕。(圖片來源:IG@laiyingdesu)

網民狂踩麗英:全死角美少女

麗英廣告post在FB狂吸負評,網民留言:「佢真係好樣衰」、「搵佢拍廣告真係好癲,咩女會想用完呢支洗頭水似麗英?」、「洗完變咗麗英,唔好喇掛」、「點解唔傳統搵個靚女拍?」、「正呀,全死角美少女」、「放上微博會唔會被人鬧玉華架?」、「係咪走暗黑marketing」、「睇完個廣告我有ptsd」、「我要抵制呢個牌子」。

麗英 之前的代言人是吳海昕。
之前的代言人是吳海昕。(圖片來源:FB@DOVE)
麗英 麗英在廣告中話自己好想去日本,但頭髮又乾又盛,一臉苦腦。
麗英在廣告中話自己好想去日本,但頭髮又乾又盛,一臉苦腦。(圖片來源:FB@DOVE截圖)
麗英 用完洗頭水後的麗英,頭髮順番晒,仲喺鏡頭前不停撥頭髮。
用完洗頭水後的麗英,頭髮順番晒,仲喺鏡頭前不停撥頭髮。(圖片來源:FB@DOVE截圖)

網民撐麗英身材好:波大遮三醜

「依家唔興主流靚女,睇吓阿正,勁多廣告」、「麗英唔係賣樣,賣身材架」、「麗英咁大波點會樣衰?」、「鬆身衫都睇到佢上圍勁」、「廣告成功咗啦,成功引起你地班人討論」、「話麗英樣衰嗰班,你同大陸人話眼細就係玉華有乜分別先?」、「麗英一向唔係sell靚女﹗」、「支持麗英,可愛有自信」、「豬肉威都有人搵啦,麗英起碼有才華」、「品牌好明顯目標係班年輕人唔係廢佬啦」、「波大就是美啦,麗美好好波架」、「佢同阿Day好似樣呀,都咁可愛」、「marketing贏晒!鬧佢嗰啲本身都唔會買,但睇開小薯茄嘅,會撐麗英去買,目標觀眾都唔同,今次肯定大賣」、「波大遮三醜」等。

麗英 麗英在IG晒泳衣照。
麗英在IG晒泳衣照。(圖片來源:IG@laiyingdesu)
麗英 麗英都有好多粉絲!同kayan9896各走不同路線。
麗英都有好多粉絲!同kayan9896各走不同路線。(圖片來源:IG@laiyingdesu)
麗英 麗英仲好唱得﹗
麗英仲好唱得﹗(圖片來源:IG@laiyingdesu)

「小薯茄」麗英為何拍洗頭水廣告會引起爭議?

「小薯茄」藝人麗英(鄧麗英),近來接拍了一個洗頭水廣告,卻惹來極大爭議,不少網民狂轟…詳情請看

麗英身材好勁?

麗英早前在IG出了一張泳衣照,引起網民的熱烈討論…詳情請看

圖片來源:FB@Dove截圖、IG@laiyingdesu