「鬼王」潘紹聰到訪新娘潭!堅錄到「朋友仔」講嘢叫帶佢走?!

流行娛樂

廣告

「鬼王」潘紹聰係香港著名「恐怖在線」靈異電台節目主持人,佢近年攻埋YouTube頻道,開啟個人頻道「恐怖在線返去舊事嗰度」同大家重新探索發生過靈異事件的地方。近日佢再次到訪猛料新娘潭,今次仲要誇張到錄到「朋友仔」講嘢?!
「鬼王」潘紹聰最新影片到訪新娘潭
「鬼王」潘紹聰最新影片到訪新娘潭(圖片來源:YOUTUBE@恐怖在線返去舊事嗰度)

新娘潭講鬼故探險 即錄到靈異聲音!

「鬼王」潘紹聰YouTube「恐怖在線返去舊事嗰度」最新影片帶大家再次到訪猛料新娘潭,而今次係帶埋一位山信師傅重遊舊地。潘紹聰表示原來呢位山信師傅當時仲未係師傅的時候,晚上喺新娘潭同一班朋友bbq講鬼故,再去探險,跟住食糖水時,竟然錄到一把奇怪女人聲,仲叫其中一位友人阿康帶佢去新屋!

潘紹聰 「朋友仔」叫當時揸車的司機康車佢返新屋
「朋友仔」叫當時揸車的司機康車佢返新屋(圖片來源:YOUTUBE@恐怖在線返去舊事嗰度)

「朋友仔」一路跟住去到糖水鋪 仲一齊坐車?

山信師傅話估計當時喺新娘潭應該已經被「朋友仔」一路跟住去到糖水鋪。事關當時師傅同阿康分別都係司機,車一班友人去食糖水,阿康就負責車一位女友人。揸車途中 ,同行的女友人聽電話,而電話對面友人就表示聽到女友人背後有位女士的笑聲「嘻嘻嘻嘻」,仲形容感覺係奸笑聲。

山信師傅同潘紹聰講返成件事的來龍去脈
山信師傅同潘紹聰講返成件事的來龍去脈(圖片來源:YOUTUBE@恐怖在線返去舊事嗰度)
潘紹聰、山信師傅去返舊地睇吓個環境,指新娘潭bbq場附近就係先人山墳叫大家唔好打擾到「人哋」
潘紹聰、山信師傅去返舊地睇吓個環境,指新娘潭bbq場附近就係先人山墳叫大家唔好打擾到「人哋」(圖片來源:YOUTUBE@恐怖在線返去舊事嗰度)

導演專業分析「奇怪女人聲」:來自另一個空間

潘紹聰將呢條片俾咗煒堅導演希望得知真相,導演就表示佢哋拍攝期間如果有時磁場吻合時係有機會錄到靈異嘢。而導演將片段放上專業後期剪接的程式睇吓係咪惡搞,分析「奇怪女人聲」片段,嗰把女人聲好明顯地係來自另一個空間,靜到好似喺錄音室錄咁,導演強調排除惡搞,今次真係有史以嚟非常清晰的「朋友仔聲音」!

潘紹聰
(圖片來源:YOUTUBE@恐怖在線返去舊事嗰度)

潘紹聰與山信師傅決定到訪「新屋村」

潘紹聰與山信師傅決定事隔10年到訪新屋村,不過點知2人搵錯地方,所以最後就不不之咗,而山信師傅會再喺下集的新娘潭直播再次到訪新屋村招魂!

潘紹聰
(圖片來源:YOUTUBE@恐怖在線返去舊事嗰度)

去片!

事後有觀眾再聽到女聲:「新屋村」

影片上傳後,有唔少觀眾留言指2人準備去新屋村問路時,竟再次聽到嗰把女聲話「新屋村」!「聽到有把女人聲話:新屋村 21:37」「係啊係啊!! 重複聽幾次都聽到,好似好堅下喎!」「聽到!好似同一把聲嚟」「頂,真定假呀,我都聽到女聲,新屋村」「聽到真心嚇親」「我都聽到,潘生洗唔洗了解下係咪有野需要幫忙」「試下用耳機你就可以聽到」

潘紹聰 觀眾留言指2人準備去新屋村問路時再聽到女聲
觀眾留言指2人準備去新屋村問路時再聽到女聲(圖片來源:YOUTUBE@恐怖在線返去舊事嗰度)

圖片來源:YOUTUBE@恐怖在線返去舊事嗰度資料或影片來源:YOUTUBE@恐怖在線返去舊事嗰度