馮盈盈掛住瘟仔人氣跌 高層照肺要求低調戀情力挽人氣

流行娛樂

廣告

馮盈盈原本事業愛情兩得意,出道不久已在台慶頒獎禮奪「飛躍進步女藝員」獎,事業走勢凌厲,更有個十優醫生男友羨煞旁人,不過自去年宣布同醫生男友Martin分手,被踢爆暗撻大隻奀星主播鄭衍峰,馮盈盈連女神光芒扯走埋,日日戀愛大過天,負評不斷埋身,被指黐富二代同江嘉敏反目,近期更被網民狠批演技大倒退,形象人氣雙線下滑,日前無綫高層急召馮盈盈照肺,要她低調戀情力挽人氣!

撰文、圖片:東方新地 |編輯:K.P(原文刊於:東方新地

馮盈盈陪大隻仔夜跑死口唔認拍拖

現年26歲的16年港姐冠軍馮盈盈,出道即被無綫力捧,原本事業一片光明,不過今年四月馮盈盈被爆早於去年撻著大隻主播鄭衍峰(Leonard),更有指她瞞著醫生男友在加拿大劈腿而導致分手,負面新聞一大籮,不過馮盈盈未有避忌,為愛更完全豁出去,同大隻仔愈愛愈高調,攞正牌在《後生仔傾吓偈》節目高調放閃,可惜戀情唔討好,人氣不升反跌。據知情者透露:「雖然以前Fyy 都成日將寶寶(前醫生男友Martin)掛喺嘴邊,但觀眾覺得佢夠率性,反而好鍾意佢,唔似依家死口唔認拍拖但又成日同大隻仔喺節目耍花槍,冇晒自己Character ,本身大隻仔外形唔討好,知名度又低,觀眾緣欠奉,搞到Fyy連人氣都拖低晒!」

開工掛住玩電話網民狠批演技大倒退

早前熱播的《反黑路人甲》,馮盈盈被網民狠批演技大倒退,近日趕拍《智能愛(AI)人》的她,經常掛住玩電話。同無綫尚有多年合約的她,日前便被高層急召照肺。據知情者透露:「無綫咁辛苦捧Fyy上位,當然唔想睇住佢衰,講到尾,都係希望佢專心工作,希望佢識得權衡輕重,重新出發啦!」不過馮盈盈能否開竅,真係睇佢造化嘞!