馮盈盈清純校服Look曝光 短裙伸晒脷驚艷網民!

流行娛樂

廣告

29歲的馮盈盈 (Crystal)2016年港姐冠軍加入無綫,其後備受力捧,又拍劇又做主持,不過去年開始失寵,工作量明顯大減,早前更重返校園修讀碩士課程。近日馮盈盈PO出校服靚相,又伸脷又露美腿,冧死一班網民!

馮盈盈格仔校服短裙超吸睛

馮盈盈在前天(20日)分享了身穿校服的照片,並發文道:「20231020校鐘響起,係時候返學啦!我喺學校等你」。照片中馮盈盈身穿身穿白恤衫加蝴蝶結,下身搭配格子校服超短裙,大騷白滑長腿,再加上古靈精怪伸脷表情,成功電暈一班網民。不少網民都紛紛留言大讚穿上校服的馮盈盈零違和感:「好青春呀學生妹」、「未見過咁靚既女學生」、「Fyy世一」、「校花fyy好靚好可愛」等。

馮盈盈 伸脷超可愛。
伸脷超可愛。(圖片來源:IG@crystalfyy)
馮盈盈 大騷白滑美腿。
大騷白滑美腿。(圖片來源:IG@crystalfyy)
馮盈盈 網民都大讚毫無違和感。
網民都大讚毫無違和感。(圖片來源:IG@crystalfyy)

1 五官精緻美人胚子

其實馮盈盈早在學生時期已經五官精致,中學就讀位於深水埗的寶血會上智英文書院的她,在初中時期依然係個四眼妹,一臉稚氣相當可愛。但一上到高中開始除眼鏡之後,就睇得出馮盈盈當時五官與現在沒有太大分別,名副其實嘅由細靚到大,認真令人羨慕!

馮盈盈 網民翻出馮盈盈四眼校服舊照。
網民翻出馮盈盈四眼校服舊照。(圖片來源:網上圖片)
馮盈盈 其實都幾可愛
其實都幾可愛(圖片來源:網上圖片)
馮盈盈 除咗眼鏡就女神樣!
除咗眼鏡就女神樣!(圖片來源:網上圖片)

一度獲封「MK港姐」重投校園成功洗底

雖然馮盈盈本身五官精緻,但在讀大學當時曾經染過一頭金髮,濃妝豔抹又唔識打扮,搞到在當選2018年港姐冠軍後,一度被網民封為「MK港姐」。為了撇開陣「MK味」,馮盈盈除了大執造型改行氣質女神風之外,早前又考CFA Level 1考試,又重返校園修讀碩士課程,充滿文青氣息的她成功洗底,獲網民封為TVB女神之一。

馮盈盈 馮盈盈曾經染一頭金髮,遭網民封為「MK港姐」
馮盈盈曾經染一頭金髮,遭網民封為「MK港姐」(圖片來源:網上圖片)
馮盈盈 宜家就好有氣質。
宜家就好有氣質。(圖片來源:IG@crystalfyy)
馮盈盈 完全冇咗陣MK味。
完全冇咗陣MK味。(圖片來源:IG@crystalfyy)

圖片來源:IG@crystalfyy、網上圖片資料或影片來源:原文刊於東方新地