飯戲攻心2︱熊仔頭復出訪問陳詠燊導演 自爆因黃子華辭演深受打擊一度想喊

流行娛樂

廣告

由導演陳詠燊執導,鄧麗欣、張繼聰、王菀之、林明禎及陳湛文等人主演的《飯戲攻心2》將於2月新年上映。唔少《飯戲攻心》的影迷對於第2集無咗大佬黃子華都深表可惜,坊間都對此有唔同意見。日前導演陳詠燊率領一眾主演到YouTube頻道「FHproduction」宣傳,而片尾有大彩蛋,「熊仔頭」期間限定復出,訪問導演陳詠燊,提及「大佬」黃子華辭演後的真實感受,原來當時一度沮喪。

陳詠燊首度提及黃子華辭演後真實感受

去年因患有抑鬱症而休息唔拍片的「熊仔頭」,時隔一年親自出馬,與《飯戲攻心2》導演陳詠燊進行深情對話。陳詠燊在訪問開端已表示自己最近「好眼淺」,並且表示自己很愛《飯戲攻心》團隊,所以續集的首稿一開始包括了所有人,但最後因為在短時間內得悉黃子華辭演的消息,而必須在短時間內改劇本。

我哋今集暫時大哥(黃子華)唔會參演。你問我嘅話,我當然覺得遺憾啦,我當然都Shock啦。但我當然都尊重啦,因為我哋上次合作完都好友好,我都尊重佢嘅決定。

飯戲攻心2 導演在接受熊仔頭訪問時,首度提到黃子華辭演後真實感受。
陳詠燊導演在接受熊仔頭訪問時,首度提到黃子華辭演後真實感受。(圖片來源:YouTube@FHProductionHK)
飯戲攻心2 導演表示知道黃子華辭演之後都好驚訝。
導演表示知道黃子華辭演之後都好驚訝。(圖片來源:YouTube@FHProductionHK)

陳詠燊因1原因堅持開拍續集

不過,因為黃子華的辭演,所以令到電影一度差點未能開拍:「因為冇咗大哥呢個角色,我哋繼續行呢一步,即係拍續集呢件事,啱唔啱數。電影因為係一個好大嘅投資,一定有好多人去討論下一步點行。」不過陳詠燊就表示因為《飯戲攻心》其他5位主演,所以決定堅持開拍續集:

《飯戲攻心》係一個好有趣嘅IP,如果我可以藉住呢個IP,幫到呢5位我好喜愛嘅演員,喺佢哋事業上可以行多一步,我覺得點都係值嘅。雖然呢一集將會好難行,打仗一般打落去,但我覺得係值得嘅。

飯戲攻心2 導演表示為了五位主演,堅持開拍續集。
導演表示為了五位主演,堅持開拍續集。(圖片來源:YouTube@FHProductionHK)
飯戲攻心2 當熊仔頭大讚導演對電影有一份執著時,導演都忍唔住哽咽道謝。
當熊仔頭大讚導演對電影有一份執著時,導演都忍唔住哽咽道謝。(圖片來源:YouTube@FHProductionHK)

去年2月計劃拍續集 11月落實黃子華唔參演

《飯戲攻心》在2022年上映後票房、口碑雙豐收,大收超過7千萬港元票房。導演陳詠燊在2023年2月出席活動時,已經宣佈有計劃召集原班人馬一齊拍攝續集。雖然一直未有公開在何時正式開拍續集,但在2023年10月電影公司突然以一張請帖為續集作宣傳,公開出演演員名單,但「請帖」上舊班底完全冇影,直到2023年11月才正式落實黃子華不會參演續集,而無論導演或黃子華本人都沒有解釋為何不參演續集。

飯戲攻心2 網民都表示對黃子華唔參演續集感到好失望。
網民都表示對黃子華唔參演續集感到好失望。(圖片來源:《飯戲攻心》劇照)

一齊睇片:

熊仔頭為導演陳詠燊期間限定復出

今次熊仔頭的訪問只屬「期間限定復出」,熊仔頭表示佢好返好多,雖然未能夠正式返嚟拍片,但係覺得有必要要紀錄低呢個畫面,而且指導演陳詠燊係佢的學習對象。陳詠燊導演都有分享原來因嘉盈帶咗熊仔頭去試映場後,熊仔頭好喜歡呢套戲,知道今次的拍攝面對好多困難,所以決定破裂幫手做一集《熊館》支持佢,實為有情有義。唔少網民睇完呢集期間限定《熊館》,都表示好感動,支持熊仔頭。

飯戲攻心2 熊仔頭表示佢好返好多
熊仔頭表示佢好返好多(圖片來源:ig@sunnyhahaha_chan)

原文:

網民合力創作黃子華缺席婚禮7個原因:

1. 驚沉船林明禎

在《飯戲攻心》與大佬有感情線的Ah Meow(林明禎),曾經因為發現大佬未能放下與Monica的感情,所以主動向大佬提出分手。直到電影尾聲,當大佬完全放下對Monica的感情後,大佬先再搵返Ah Meow,邀請一齊去食飯。有「大馬女神」之稱林明禎,在片中散發可愛性感魅力,不少網民都表示睇完《飯戲攻心》成為林明禎粉絲。網民就搞笑指出,可能黃子華無論在片內片外,都因為怕會沉船林明禎,所以先選擇唔怕《飯戲攻心2》:「驚沉船林明禎」、「識揀一定揀明禎啦」等。

飯戲攻心2 林明禎與黃子華在戲中有感情戲。
林明禎與黃子華在戲中有感情戲。(圖片來源:《飯戲攻心》劇照)

FH熊仔頭新片疑似曝光真樣?

YouTube頻道FHProductionHK 的「熊仔頭」向來拍片出名都是帶頭套不露樣子。有網民發現FHProductionHK新上載的影片,疑似意外曝光「熊仔頭」樣子(附圖片)。

網民對「熊仔頭」疑似真樣有什麼看法?

不少網民看到疑似「熊仔頭」的樣子後,紛紛表示「個樣似…詳情請看

圖片來源:YouTube@FHProductionHK、《飯戲攻心2》劇照、《飯戲攻心》劇照、Facebook@:Facebook@陳詠燊 Sunnyhahaha、《毒舌大狀》劇照、大會提供資料或影片來源:原文刊於東方新地