DJ Soda跳「科目三」跳到入咗廠 提醒大家呢隻舞真係唔可以睇小!

流行娛樂

廣告

韓國著名女神DJ「DJ Soda」憑火辣身材喺全球各地都相當受歡迎。女神除咗碟捽得勁之外,IG經常會緊貼潮流同大家跳吓最hit的舞拍吓reels咁。近日DJ Soda去咗日本旅行,仲著住和服力跳內地熱爆的「科目三」,點知一跳就出事,仲入埋廠?
韓國dj soda 韓國著名女神DJ「DJ Soda」憑火辣身材喺全球各地都相當受歡迎
韓國著名女神DJ「DJ Soda」憑火辣身材喺全球各地都相當受歡迎(圖片來源:ig@deejaysoda)

女神「DJ Soda」著和服跳「科目三」跳到入埋廠

韓國著名女神「DJ Soda」近日拍咗條片,喺日本著住和服力跳內地熱爆的抖音神曲「科目三」,睇落雖然著住和服但對女神似乎無難度,跳得輕鬆自如,不過DJ Soda事後就表示呢首歌好危險!事關Soda佢因為跳呢隻科目三而令到隻腳受傷了,跟住仲入埋廠接受治療。

韓國dj soda 「科目三」似乎對腳踝的要求很高
「科目三」似乎對腳踝的要求很高(圖片來源:ig@deejaysoda)
韓國dj soda Soda因為跳呢隻科目三而令到隻腳受傷了
Soda因為跳呢隻科目三而令到隻腳受傷了(圖片來源:ig@deejaysoda)

睇片先:

DJ Soda之前同「反骨男孩」跳過一次 已經整親

原來DJ Soda已經唔係第一次跳「科目三」,早前連同台灣YouTuber「反骨男孩」一齊跳過一次,事後DJ Soda已經表示佢跳完第2日就「斷了腳踝」未知點Soda點解去到日本會再次挑戰。

韓國dj soda
(圖片來源:ig@deejaysoda)

同台灣YouTuber「反骨男孩」跳過一次:

網民:個動作完全係逼自己甩較

唔少網民表示「科目三」的舞蹈一睇就知對腳踝好容易造成傷害,如果唔識跳真係唔應該隨便嚟「人地扭果陣重心放落企實困隻腳度,你放錯就緊係傷啦」「個動作完全係逼自己甩較」「抖音遺害人間」「人地唔係扭腳碗」「中國的舞統太恐怖了…到底這種東西 在有名什麼意思的」「不會跳就不要跳」「鞋子穿太高 結果受傷了….叫大家不要模仿」

韓國dj soda
(圖片來源:ig@deejaysoda)

「科目三」是什麼?

「科目三」其實是一首內地抖音相當紅的歌曲,就連台灣都成功被洗腦。該全名為「廣西科目三」,原先是指中國駕照的考科之一,後來成為了抖音洗腦曲。因為一場廣西婚禮上的歌舞環節眾人快樂地起舞,然後出現該說法。

韓國dj soda 海底撈
(圖片來源:抖音截圖)

圖片來源:ig@deejaysoda、抖音截圖