電競女神「港版明日花」Rose Ma馬俊怡瑞士之旅爆兩次不愉快經歷

流行娛樂

廣告

香港電競界女神,30歲的「港版明日花」Rose Ma(馬俊怡),近日在瑞士的旅程中遭遇了令人不悅的歧視事件,這段經歷讓她感到相當震驚和不安。馬俊怡在社交媒體上分享了她的遭遇,引起了廣泛的關注和討論。
Rose Ma 香港電競界女神,30歲的「港版明日花」Rose Ma馬俊怡)
香港電競界女神,30歲的「港版明日花」Rose Ma(馬俊怡)(圖片來源:ig@roserosemama)

Rose Ma機場遇冷漠對待:我真係嬲到黐線

Rose Ma在瑞士的最後一天,於機場遇到了令人不快的對待。她回憶道:「短短喺瑞士幾日已經受盡歧視,最後一日,去到機場啲Counter職員因為用法式英文,我聽得唔清楚,問可唔可以講多一次,佢串到話我講10次你都唔會明,所以算啦,我話可唔可以指一指方向,佢就話我係到做嘢唔係嚟指導你,我忍唔住問點解你要咁樣對我,我真係嬲到黐線(Ps:我發誓我係超級有禮貌,雖然接觸嘅大部分瑞士人都戴有色眼鏡,但都仲有少部份人好有禮貌的,起碼入Lounge啲人唔會咁嘅態度)」。

Rose Ma Rose Ma在瑞士的最後一天,於機場遇到了令人不快的對待
Rose Ma在瑞士的最後一天,於機場遇到了令人不快的對待(圖片來源:ig@roserosemama)
Rose Ma
(圖片來源:ig@roserosemama)

網友共鳴經歷 餐廳經理態度惡劣

在Rose Ma的瑞士之旅中,不僅是機場遇到了不友善的對待,連在餐廳的經歷也讓她感到無奈。她描述了在一間餐廳的遭遇:「原來咁多人都係瑞士受過歧視,喺依幾日行程入面,入到其中一間餐廳,正正常常坐低咗之後,已經Feel到個經理眼神超級不友善,然後行過嚟「啪」一聲擺低餐牌,等咗15分鐘特登唔過嚟幫我哋落單」。這段經歷不僅讓馬俊怡感到不被尊重,也引起了不少網友的共鳴,他們紛紛表示在瑞士有過類似的不愉快經歷。

Rose Ma 有網民感到共鳴,Rose Ma表示連在餐廳的經歷也讓她感到無奈
有網民感到共鳴,Rose Ma表示連在餐廳的經歷也讓她感到無奈(圖片來源:ig@roserosemama)

有網民反駁:瑞士人純粹係唔熱情

Rose Ma的分享迅速在網上引起了熱烈的討論,許多網友紛紛表示他們也有過類似的經歷,對她表示同情和支持。但亦有網民反駁瑞士人是不會當面x你:「瑞士人純粹係唔熱情,唔會冇禮貌」、「只要講吓德文或者本身英文好就無乜問題」、「平時香港人都成日笑啲人講廣東話唔正」「去瑞士旅行未比人歧視過」「成日去Zurich機場,無咁嘅問題」「瑞士人好識扮有禮貌,最多你話佢哋假,一定唔會當口當面x人囉,上咗年紀嗰啲就算歧視你都係口噏噏自言自語嗰隻」「瑞士人好helpful喎」「去咁多次都未試過」等。

Rose Ma Rose Ma去咗睇北極光
Rose Ma去咗睇北極光(圖片來源:ig@roserosemama)

Rose Ma 撞樣神級女優明日花綺羅

Rose Ma曾因為Cosplay春麗而在Twitter成為網絡紅人,2013年參選大專校花校草選舉入行,曾推出過寫真集,亦做過動漫節Game Girl,被封為「電競女神」,並因同日本神級AV女優明日花綺羅撞樣,而有「港版明日花」之稱,不過Rose Ma就謙稱身材唔及明日花,又大讚對方五官精緻好靚女。

Rose 明日花曾來港同Rose Ma合作拍廣告,片中扮演兩姊妹,齊齊著白色Tube Top上陣,睇到大家鼻血狂流!
明日花曾來港同Rose Ma合作拍廣告,片中扮演兩姊妹,齊齊著白色Tube Top上陣,睇到大家鼻血狂流!(圖片來源:IG@asukakiraran)

圖片來源:ig@roserosemama、IG@asukakiraran