雷深如自爆考車牌考咗1x年 網民驚膽心 獲封「考牌界KOL」

流行娛樂

廣告

大膽敢言的雷深如J.Arie近日社交平台出post自己甩p牌好開心,不過重點係佢個車牌就然由18歲考到30歲,呢段漫長的考車路程震撼唔少網民,認為以後過馬路真係要勁小心,同埋叫佢不如都係搭返的士啦!
雷深如
(圖片來源:fb@雷深如 J.Arie )

雷深如考車牌考成11年

雷深如J.Arie近日po出自己的駕照,表示自己終於甩p牌,表示自己好耐無揸車,而個車牌佢由18歲開始考,一直考咗11年,到2019年先考到,今年終於正正式式拎到車牌,足足經歷咗成15年,超誇張,仲叫大家「出街睇路啦」!

原文:

喺考完車牌但冇揸過車之下,甩P好感動

由18歲考完筆試再考路試,考咗11年,2019終於考到車牌。而家2022年再終於攞到正式10年車牌,經歷咗15年

人生有幾多個15年,好滾動!!!

接住落嚟…..

大家出街睇路啦

今晚9pmJ仔直播間見

雷深如
(圖片來源:fb@雷深如 J.Arie )

網民:讀書叻真係唔代表一切

雷深如呢個11年考車經歷震撼唔少網民,認為雷深如出名才女讀書叻,但竟然連考個車牌都考咗11年,「假假地都hku law grad,廢x到」「考個廢牌考十五年應該要驗腦」「不如唔好累人啦好嘛」「考左11年先考到 知咩料啦」「唔係講笑,你不如搭的士喇」「有無每天行程更新……可盡量避免同區」「想知你11年考咗幾多次」「港聞版見」「考咗咁耐都肥就好放棄啦,唔好累人累自己,揸車嘅嘢冇天份就係冇天份,今次比你考到係好彩,但揸車唔係講玩,人命尤關,自己考慮清楚好唔好揸車出街吧」「恆心是重要,但請唔好害人」「1A都咁難考咩?」「考牌界kol」

雷深如
(圖片來源:fb@雷深如 J.Arie )

雷深如回應:仲未有車!

雷深如對於網民的擔憂就回應佢雖然係考到車牌甩到p,但佢仲未有車,叫大家唔駛太擔心。

雷深如
(圖片來源:fb@雷深如 J.Arie )

關鍵詞
雷深如
圖片來源:fb@雷深如 J.Arie