雯雯再出文狂轟張致恒「又廢又懶」 網民:離婚好似嚟M咁密

流行娛樂

廣告

「死性不改」的張致恒自上個月被雯雯鬧爆,再次引起「離婚風波」,睇到一眾網民都一頭霧水,忍唔住問到底兩人肯離婚未。不過1月9日雯雯又再次出文狂轟張致恒,今次直接指對方「又廢又懶」。

雯雯再出文狂轟張致恒「又廢又懶」 網民:離婚好似嚟M咁密

張致恒與區燕雯(雯雯)瘋狂離離合合的消息相信大家都已經睇到習以為常,雯雯繼上次話「離婚」之後,事隔一個月在1月9日再出文鬧爆對方,怒插「做人窮唔緊要,但如果做人唔爭氣,樣樣嘢都仲要懶,咁就係廢。」。

張致恒
(圖片來源:IG@@ugly__mama)

懶惰性格再引雯雯怒轟

背後原因是因為兒子要去醫院,但張致恒未能盡父親的責任,用藉口懶理兩母子,令到雯雯忍唔住大爆:「你話你攰唔舒服要瞓覺,OKAY,咁我去執嘢,啲仔兩點要去到醫院。只係要求你畀嘢佢哋食,換衫準備好,我返嚟即刻出門,一點半仲瞓喺張床,你要廢要懶無問題,但既然你要生小朋友,可唔可以尊重吓佢哋,唔好因為你嘅問題去影響佢哋。我真係忍唔到幾耐,完全唔理解你呢種人生存為乜。」。雯雯疑似再次被挑戰底線,唔知會唔會又離婚呢。

張致恒
(圖片來源:IG@@ugly__mama)

張致恒=一手好牌玩爛晒

有網民就開post直指張致恒的舉動絕對係「將一手好牌玩爛」,指出在出道初期的張致恒的確煞食,母親為荷蘭人所以令其有混血兒的長相,而且當時亦叫做係一代靚仔,仲要在中學時期就做過Model,更與關智斌組成當時大熱男子組合Boy’z。網民直言同期明星都上晒岸,但張致恒仲係霉到要去做炒散。

張致恒
(圖片來源:MV截圖)
張致恒
(圖片來源:MV截圖)

用「暗黑兵法」搏見報?

唔少網民都認同張致恒的確係將一手好牌玩爛,直指他都相當多的機會但不懂得珍惜同善用,當時在鍾培生的拳賽上如果肯落力操拳的話,可能都有機會重返幕前,不過最後都係衰懶,連磅都不願減就上場,Hea爆態度零體育精神。亦有網民認為張致恒目前是在用暗黑兵法,靠自己同雯雯的「嚟M式離婚」去抄作話題搏見報。

張致恒
(圖片來源:YouTube鍾培生)
張致恒 張致恆
(圖片來源:IG@stevencheung)

圖片來源:IG