雯雯臨盆在即千字文再次數臭張致恒並結束會員制:溝女仲要數自己老婆

流行娛樂

廣告

張致恒Steven同老婆區燕雯(雯雯)結婚4年,已經係3名兒子的父母。但雯雯張致恒感情就唔太穩定,結婚後雯雯成日喺ig放負,4年間經常傳出離婚傳言,令雯雯被封為「離婚界KOL」!網民都十分關注他們的婚姻生活,而當雯雯一同張致恒傳婚變,又會再次爆出懷孕的消息。雯雯大概喺5月時再次與張致恒傳出婚變,7月12日又爆出懷孕的消息,雯雯再埋搞會員制。臨盆在即的雯雯喺會員制IG再次數臭張致恒,同埋表示結束會員制。
雯雯 張致恆 離婚界kol 張致恒 張致恒 張致恆一家疑似有財政困難。
張致恒一家疑似有財政困難。(圖片來源:ig@stevencheung)

雯雯千字文再次數臭Steven結束會員制

早前張致恒Steven同老婆區燕雯(雯雯)一家五口去行書展,以為2人準備好返,點知近日雯雯又再喺ig放負,指Steven 5年嚟都無安守本份,仲係咁溝女仲要數自己老婆等,內文如下:

的確我係好失敗,我承受唔到外界嘅打擊,甚至壓力。今日嘅新聞導致我變咗騙子。收到好多msg,話我借張致恒出位,如果唔係邊有人識,但我從來冇諗過要出名甚至做一個名人,我只係已經被逼到爆煲,諗唔到其他地方去發洩,所以就會不停打一啲嘢出嚟,去發洩自己嘅不滿同情緒或者委屈。

我從來冇諗過後果,亦都冇諗過之後會發生嘅事,我只係嗰一刻好辛苦,所以就打出嚟,而去到要做一個收費嘅平台,一來我唔想有啲黑心或者根本唔係關心自己嘅人出現喺平台,二來我就嚟要生,唔係偷唔係搶唔係犯法,我都需要諗盡辦法去找錢畀屋企交租同生活,咁啱有IG咁樣提議我就嘗試。

試問有邊個會鍾意畀人笑做小丑,甚至不停畀人鬧?但係我冇辦法,我搵唔到呢筆錢,我成個屋企就會瞓街,我又可以點樣選擇,畀人話乞兒畀人話嘅所有嘢,一個正常嘅人都唔會開心,但係我一直同自己講捱過咗,呢一段時間嘅時間就會好,一定要過到而家先有之後。

諗番轉頭,點解我會變到咁癲點解我要不停發洩我嘅不滿?可能係因為受嘅傷害已經去到極限,承受嘅委屈已經去到冇可能再收埋,你要去怪我去製造負面新聞倒你米?影響你嘅事業?甚至所有嘢?

點解你唔諗吓五年裏面,你有冇真真正正改變過安守本份?我喺屋企捱生捱死,大住肚照顧小朋友,你有畀任何嘅金錢我哋去食飯買奶粉尿片睇醫生?我都係靠自己,不停搵朋友,嗰段時間,我從來冇質疑過你任何嘢,我只係同自己講好快就會過,你好快就會返嚟,但係結果我換來嘅係乜嘢?你溝女對住啲女仔去數自己老婆嘅時候,你又有冇諗過我?

我今時今日公開去講你去發洩,我相信你嘅傷害唔會夠我大!我一次又一次原諒你畀機會你,甚至再一次懷孕,但係你從來冇悔疚心,只係怪我點解要公開,無可奈何,我而家冇能力,一定要人幫手,但係我相信我生完我一定會有出路,我唔需要再停留喺度…

至於個收費IG,好多謝真正支持我嘅人去之前(支持)我同關心我,但無奈我好失敗,我承受唔到外界嘅評論甚至打擊,所以過埋今個月我會取消。預先畀咗錢嘅朋友,我會退番錢俾你哋,我希望從此之後所有嘅人都可以放過我。

雯雯 張致恆 離婚界kol 張致恒 張致恒 張致恆一家生活照。
張致恒一家生活照。(圖片來源:ig@stevencheung)

圖片來源:ig@stevencheung