群星齊齊開聖誕P交換禮物 陸永爆笑送禮 胡說八道會甜蜜過節

流行娛樂

廣告

聖誕節人人都會開Party賀一賀,叫晒親朋戚友到家切吓火雞,交換吓禮物。以下這班藝人一樣邀請了各方好友到家中開P,陸永向蕭正楠送岀爆笑聖誕禮物,胡説八道會齊人過節,新婚的林奕匡夫婦亦Call齊人馬開Party,真係非常有聖誕氣氛啊!

text-酒啊九叔 photo-各藝人Instagram

群星齊齊開聖誕P交換禮物

1. 陸永、蕭正楠、黃翠如、唐詩詠、C君、黃天頤

陸永一家悉心為圈中的好友準備Party,交換禮物。一向風趣的陸永又怎會正正常常送份禮物畀蕭正楠,他特意揀選了一個聖誕老人公仔,更為它包上花紙。交換禮物的過程都被陸永太太拍下,片中可見,蕭正楠拆禮物時一面茫然灰到爆!

C君更表示:「有咩好得過聖誕節收聖誕老人做禮物!」至於陸永就話:「我幾有心,幾難買到個咁樣衰!」場面非常爆笑!

2. 胡說八道會

由胡定欣、胡蓓蔚、胡杏兒、黃智雯、李施嬅、姚子羚組成的胡說八道會,於圈中情同親姊妹。這個聖誕,六女加上楊秀慧及豹哥,八人一同歡度聖誕。雖然人人過30,但都無損她們愛美的心,大Show 可愛自拍。Party 咁人齊,當然要交換一下禮物,從相中可見,禮物都偏向實用,絕無「膠」味!

3.林奕匡夫婦、釗鋒、西瓜、朱傑、鄧佩儀

8月才新婚的林奕匡以及林太李靄璣,今年聖誕第一次以林生林太的身份邀請朋友開聖誕Party,903 DJ 西瓜、傑傑、C All Star 的釗鋒以及鄧佩儀都有岀席。成班後生仔女,開P點少得Pizza 同應節火雞。交換禮物的環節中,鄧佩儀以紙巾包住兩份畀朱傑嘅禮物,嚇到傑傑即刻想走人!開箱後才發覺原來是Batman的玩具及男裝長褲!