陶傑電台開咪怒轟蕭若元:公然打壓香港商人!

流行娛樂

廣告

近日,關於大劉的話題在網絡界引起熱議,而不少名人都倦入是次風波。不過對於大劉的敢言,唔少網民都抱住食花生的心態。而才子陶傑,近日都在節目上開咪,力撐大劉的言行,並對蕭若元進行一番怒轟。

陶傑電台開咪怒轟蕭若元:公然打壓香港商人!

大劉劉鑾雄早前開一個半小時記招回應蕭若元在元旦於「蕭氏新聞台」對自己的指控,怒轟對方造謠,更指對方:「佢搵到食使乜咁吖,如果我有一日要喺平台咁呃like呀,我就大乜X鑊啦!」。有見及此,陶傑在商台節目《光明頂》中暗寸蕭若元為「某KOL」,仲話對方:「以為自己識幾隻字就有精英優越感。」

陶傑
(圖片來源:YT@memehongkong)
陶傑
(圖片來源:YT@memehongkong)

才子插蕭生為「呃Like行為」

節目的另一位主持人馮智政質疑蕭若元用一段十分短的影片去攻擊大劉的家庭生活實屬「呃Like行為」,陶傑對此表示認同,並批評對方有意無意將家庭事升級:「你身為一個KOL又好,才子又好,文化人又好,知識分子又好,喺呢個你嘅選材,個priority就唔應該係呢條片!更加唔應該講到去劉鑾雄嘅夫妻同其他感情生活,更加唔應該單方面去運用你嘅聲音權力去作出一啲有罪嘅推斷。」

陶傑
(圖片來源:IG@chiptso)

陶傑再暗寸蕭若元:公然打壓香港商人

陶傑又在節目中暗寸蕭若元對大劉的批評是公然打壓香港商人:「佢話『你一世人冇成就』,呢個係人生攻擊,劉鑾雄冇成就?然後佢用中國文人嗰種酸味去自以為是,以為自己識幾隻字就有精英優越感,居高臨下去攻擊凡係商人同有錢人喺中國人嘅社會係冇地位嘅,呢個係公然宣揚階級歧視。」,然後又問蕭生:「我問你,文人對香港嘅出入口經濟有啲咩貢獻啊?」。

陶傑
(圖片來源:Facebook@陶傑)

圖片來源:IG,YouTube,FB