陳雅麗被派街招(2)今次派旺角再爆料去飯局!

流行娛樂

廣告

早前有網民於討論區出post,發現銅鑼灣成地街招,街招上的女主角係有份拍亞視的《逐流時代》的陳雅麗 Allie Chan以及一位中環出沒男士,街招上力數陳雅麗3大罪,大鬧佢係小3同姣婆,事後陳雅麗強調街招的內容絕非事實。近日街招再次出現,今次仲要係旺角鬧市!
陳雅麗 陳雅麗Allie再次被人派街招
陳雅麗Allie再次被人派街招(圖片來源:ig@alliechan_)
陳雅麗 成堆街招從天而降
成堆街招從天而降(圖片來源:lihkg討論區截圖)

派街招2 千字文數臭:扮單身去飯局

陳雅麗Allie再次被人派街招,今次係旺角鬧市一堆街招從天而降,街招除咗上次的內容之外,仲有一段千字文,標題為「娛樂圈花生第三章」,內容講到Allie的老公,話其實都係其中一位受害人,佢只係有眼無珠、貪圖富貴,先會結婚,然後當得知原來老公「唔掂」時就即為未來鋪路,扮單身然後跟大老細出去飯局,斥Allie「以為自己大明星」,話中句句有骨!仲大爆Allie周圍同人呻自己老公係廢柴,無錢仲成日出去溝女性揀錯老公,強調Allie係度扮純情,仲話要爆飯局名單出嚟!

陳雅麗 千字文數臭Allie,標題為「娛樂圈花生第三章」
千字文數臭Allie,標題為「娛樂圈花生第三章」(圖片來源:LIHkg討論區截圖)

「蘭桂坊usb」都有份 最愛扮有錢人

今次同樣都有男主角「蘭桂坊usb」,又有一段千字文,標題為「娛樂圈花生第二章」,再爆該男士係成日出入2000蚊的餐廳然後扮有錢人,喺中環最鍾意痴人玩,見到有錢人就會抄晒兄弟等啲女以為佢係富二代等,暫時仍未知與Allie是否有關係。

陳雅麗 暫時仍未知與Allie是否有關係
暫時仍未知與Allie是否有關係(圖片來源:LIHkg討論區截圖)

陳雅麗被派街招?

網民發現銅鑼灣成地街招,街招上的女主角係有份拍亞視的《逐流時代》的陳雅麗 Allie Chan,街招上力數陳雅麗3大罪,大鬧佢係…詳情請看

娛樂圈花生第三章的內容是?

「娛樂圈花生第三章」,內容講到Allie的老公,話其實都係其中一位受害人,佢只係…詳情請看

圖片來源:lihkg討論區截圖、ig@alliechan_