陳豪打尖捱鬧、城城被認錯、JW被叫哈比 網民目擊10明星尷尬時刻

流行娛樂

廣告

藝人在鏡頭前負責娛樂大眾,鏡頭後都係一個平凡人。近日有網民在討論區開帖「有冇Ching有過同明星有過尷尬經歷?」,網民反應熱烈報料!形象極好的陳豪、劉青雲都被爆料,瘀事怎能冇「唯唯」呢?一齊睇睇邊十位藝人上榜﹗

1.陳豪被發現違泊又打尖

超市遇到明星機會真不少!有網民指有次在超市排隊畀錢,下個就到自己,突然有個男人衝前打尖,即刻叫對方排隊,對方好有禮貌耍晒冧:「Sorry呀,我買一樣嘢好快,我架車泊喺出面驚抄牌,唔好意思!」網民指見對方咁有禮貌就話:「下次唔好喇,快手啲啦﹗」對方不停講唔好意思,網民指望清楚先知原來係陳豪「我畀完錢出去見到佢上車,原來佢泊喺巴士站,唔怪得咁驚青!」

陳豪 陳豪(圖片來源:IG@moses_chan_
陳豪(圖片來源:IG@moses_chan_

陳豪被叫錯「黃生」輕鬆化解尷尬

講開陳豪,另一網民指曾在大埔一田遇上陳豪兩夫婦,於是走埋去想影張相,可能因為緊張得滯竟然對住陳豪話:「黃生,可唔可以影張相?」陳豪兩公婆笑了一笑,該網民話:「唔好意思!陳生我口快講錯!」陳豪好nice去化解尷尬:「唔緊要,間唔中都有人叫錯!」

陳豪 陳豪同太太陳茵媺
陳豪同太太陳茵媺(圖片來源:IG@moses_chan_)

2.劉青雲為老婆拒影相

有網民有次在沙田行大型超市見到高大的劉青雲,同行朋友衝上前問可否影張相仲問:「同助手嚟超市買嘢呀?」劉青雲窒咗一窒話:「佢係我老婆!」然後講咗句唔好意思唔方便影相,就同老婆郭藹明急急腳走咗去﹗

陳豪 劉青雲同郭藹明結婚多年,是圈中模範夫妻﹗
劉青雲同郭藹明結婚多年,是圈中模範夫妻﹗(圖片來源:新傳媒圖片庫)
陳豪 劉青雲和郭藹明經常孖住去超市入貨﹗
劉青雲和郭藹明經常孖住去超市入貨﹗(圖片來源:新傳媒圖片庫)

3.星爺驚青被發現出埠

疫情前明星出埠工作如等閒事,在機場遇上明星機會都好高,有網民指以前曾在機場見到周星馳「佢縮吓縮吓咁行驚死有人認出咁行去離境大堂!我忍唔住同佢擦身而過時講咗句:『星爺,全機場都認到你啦﹗』講完之後,星爺九秒九企番直個身,兩頭望再當冇事咁急急腳行咗去﹗」

陳豪 星爺私下極為低調,年前與于文鳳對簿公堂而現身法院,笠到冚現身,深怕被發現﹗
星爺私下極為低調,年前與于文鳳對簿公堂而現身法院,笠到冚現身,深怕被發現﹗(圖片來源:新傳媒圖片庫)

4.側田不滿無人識篤住個鼻:「我喎!」

有網民指有次去酒吧飲嘢,與同場另一堆人一齊玩,在場有朋友玩魔術表演一下,「有個矮仔過嚟叫我朋友教佢,我朋友一口拒絕,跟住個矮仔好嬲:『我喎,我都唔得?』我朋友問番佢:『你邊位呀?』矮仔被朋友拉走咗,之後先知佢係側田,普通到一個點真係認佢唔到!」

陳豪 側田
側田(圖片來源:IG@justin.looo)

5.Aaron被認錯Leon

講開認錯人事件,除了杜德偉、許志安呢單經典之外,有網民指曾在馬場見到郭富城,即興奮撲前問:「Leon可唔可以影張相?」郭富城黑晒口面答:「我係Aaron!」然後走咗去﹗

陳豪 郭富城竟然被錯認另一天王黎明,難怪會黑面﹗
郭富城竟然被錯認另一天王黎明,難怪會黑面﹗(圖片來源:IG@aaronkwokxx)

6.湯盈盈聽到「錢七」反應大

有網民爆料之前去迪士尼排隊時見到湯盈盈同兩個女,湯盈盈似在搵人不停兩頭望,網民即同身邊朋友講,點知朋友大大聲講:「錢七?邊度?連登女兒係邊?我追得好貼㗎!」湯盈盈將帽拉到好低全程無再望過後面!

陳豪 湯盈盈同兩名女兒
湯盈盈同兩名女兒(圖片來源:IG@tong_ying_ying)
陳豪 湯盈盈、錢嘉樂經常帶兩女到迪士尼玩﹗錢嘉樂畀細女騎膊馬,大女站在旁邊﹗
湯盈盈、錢嘉樂經常帶兩女到迪士尼玩﹗錢嘉樂畀細女騎膊馬,大女站在旁邊﹗(圖片來源:IG@tong_ying_ying)

7.崔建邦當街被鬧「趕住返去打女人﹗」

有網民爆料多年前在太子一間頗出名的外賣舖外,見到好多人排隊,呢個時候見到「崔建邦喺街泊低架車,行去龍頭打尖,直接叫阿姐落外賣,跟住排緊隊嘅人都起哄,崔建邦被鬧到行開咗,有人好大聲『佢係咪趕住返屋企打女人?』跟住佢無再現過身,唔知落咗嘅外賣單下落點呢?」

陳豪 崔建邦同側田好老友,大家都被網民爆料﹗(圖片來源:IG@amigochoi
崔建邦同側田好老友,大家都被網民爆料﹗(圖片來源:IG@amigochoi

8.梁競徽被途人叫揸機

有網民指兩年前去露營見到梁競徽,最初因為戴住口罩一時認唔出,「朋友走埋去問佢可唔可以影相?佢一口答應,跟住我朋友叫佢揸機,佢當場呆咗!後來先認出係梁競徽,以為佢搬咗去大灣區㖭!」

陳豪
(圖片來源:微博@梁競徽)

9.JW被食客叫哈比人局打招呼

有網民在餐廳遇上JW(王灝兒),立即通水畀身邊朋友知,點知朋友好大聲問:「係咪唱《矛盾一生》個哈比人?」而另一個朋友勁大聲仲扮JW雞仔聲講嘢:「Hello﹗大家好,我係JW!係咪咁講嘢嗰個呀?」之後JW擰咗個頭過嚟,勁尷尬咁同大家打招呼!

陳豪 JW身形嬌小﹗
JW身形嬌小﹗(圖片來源:IG@jwchubz)

10.森美驚死人唔認得

有網民指多年前在銅鑼灣世貿搭𨋢時見到森美,同朋友互相打量估係唔係森美,朋友一時大聲講咗句:「唔係啦,佢點會係森美,冇咁樣衰﹗」跟住軚門一開有記者影相,森美遞高隻手話:『大家好呀,我係森美!』擺明係話畀我哋聽啦!」

又係森美又係坐𨋢,有網民指年前在觀塘駱駝漆等𨋢見到森美,「佢入𨋢嗰陣,度門閂埋咗夾住佢,佢即刻啤住係電梯掣嘅人黑晒口面﹗」

陳豪 森美
森美(圖片來源:IG@sammy903)

梁烈唯的「酒店經歷」事件是?

講起梁烈唯(現名:梁競徽),就一定要再提一提他的「酒店經歷」,有網民表示自己曾在酒店任職reception,並在酒店大堂遇見梁競徽,但他當時並不知道梁競徽是誰,他指當時…詳情請看

梁烈唯內地帶貨?

近日,唯唯更是撈過界直播帶貨,引起網民的關注。有網民叫唯唯講講粵語。但唯唯懶理Fans聲音,只係…詳情請看

圖片來源:新傳媒圖片庫、IG@moses_chan_、IG@amigochoi、